Suhtlusvõrgustik Facebook möödus USAs külastatavuse poolest eelmisel nädalal esimest korda otsingumootorist Google.
Eelmisel nädalal külastas Facebooki 7,07 protsenti ja Google 7,03 protsenti USA internetikasutajaist, vahendas Biznes&Baltija uuringufirma Hitwise andmeid.
Ehkki maailma suurima suhtlusvõrgustiku liidripositsioon võib osutuda ajutiseks, kalduvad internetikasutajad järjest enam otsingu asemel hoopis suhtlema, toonitasid Hitwise eksperdid. Facebooki kasutajate hulk on alates 2009. aasta aprillist kuni selle aasta veebruarini kasvanud kaks korda ehk 200 miljonilt 400 miljonini.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Külastatavuse suurenemine ei tähenda aga ekspertide hinnangul veel ka suurt tulu kasvu. Prognooside kohaselt võib Facebook teenida tänavu 1-1,5 miljardit dollarit, samal ajal kui Google sai näiteks eelmisel aastal 23,7 miljardit dollarit kasumit.
Uuringufirma Nielseni andmeil viibis tüüpiline internetikasutaja eelmise aasta detsembris üle 5,5 tunni suhtlussaitidel ehk 82 protsenti kauem kui aasta tagasi.
USA internetikasutaja viibib Facebookis umbes 6,5 tundi ja Googles umbes 2,5 tundi. See oli üheks põhjuseks, miks Google tõi hiljuti turule oma suhtlussaidi Buzz.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Fassaadide tootmine on viimase kümnendi jooksul teinud läbi suure muutuse. Kui varem tähendas tellimus etteantud jooniste järgi tootmist, siis nüüd oodatakse tootjalt terviklikkust: projekteerimist, tehnilisi lahendusi, tootmist ja paigaldust. Metallfassaadide tootja Parmet AS juht Erki Parik nendib, et selline muudatus teeb küll nende töö keerulisemaks, ent samas toob tellija jaoks kaasa parema tulemuse.