Värske EPSI Rating uuringu järgi on Eesti erakliendid kõige rohkem rahul EMT ja Tele2 teenustega.
Balti riikide mobiilsideoperaatorite ning internetiteenuste pakkujate klientide hulgas läbi viidud uuringu kohaselt jagavad Läti turul esikohta Bite, BiFri, LMT ja O-karte. Tele2 ja Zelta Zivtina jäävad neist maha. Leedus on parimad tulemused saavutanud Bite ja Tele2, neile järgneb Labas. Ezys ja Pildyk jäid tulemustelt tööstusharu keskmisele tasemele.
Suurima muutuse eraklientide rahulolu osas tegi läbi Leedu. Eesti ning Läti tulemused jäid võrreldes eelmise aastaga samale tasemele, mis ei ole kuigi julgustav arvestades, et eelmisel aastal näidati langust.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Andmekogumisfirma Runway teostas intervjuud telefoni teel. Igat klienti küsitleti selle teenusepakkuja osas, keda ta kasutab kõige rohkem.
Suurimad tegurid, mis mõjutavad kliendi rahulolu- ja lojaalsusindekseid on: ettevõtte kuvand ühiskonnas, klientide ootused toodetele ja teenustele enne nende kasutuselevõttu, pakutavate teenuste ja toodete kvaliteet ning hinna ja kvaliteedi suhe. Igat tegurit on hinnatud individuaalselt ja nad mõjutavad lõpptulemust erinevalt.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Elutsükli analüüs (LCA) on tööriist, mis aitab hinnata hoone keskkonnamõju selle „sünnist surmani“ – alates toormaterjalide kaevandamisest kuni lammutamise ja taaskasutuseni. Ehituses tähendab see näiteks seda, millist mõju avaldab betooni, terase või isolatsioonimaterjalide tootmine, transport, paigaldus ja hilisem hooldus meie kliimale.