"Meie oleme optsioone töötajatele jaganud ka varem ja see on olnud igati tulemuslik. Maksutingimuste paranedes hakkavad seda tegema ilmselt paljud firmad ning ilmselt anname ka ise välja uusi optsioone. Me ei jaga optsioone mitte ainult juhtkonnale, vaid oleme alati kõigile andnud. See kinnistab inimest firma külge. Mõni nimetab seda kuldseks käerauaks, aga nii hull see asi vast ei ole. Mingi mõju on sel siiski – sunnib inimest mõtlema, kas tasub kohta vahetada selle optsiooni kehtivuse ajal või mitte," rääkis Palla.
Kindlasti on optsioonid mingisugune alternatiiv langeva palgataseme korral, aga see pole põhiline eesmärk. Palla sõnul jääb alati väikene risk – keegi ei tea, kas aktsia tõuseb või mitte. "Pigem on eesmärk inimeste kinnistamine. Kui töötajal kolme aastane optsioon kehtib, siis töötaja enne mõtleb kui töölt lahkub," sõnas ta.
Autor: Haldusuudised.ee