Optsioonide jagamine ettevõtte töötajatele on väga hea stimuleerimisvahend, lisaks saab neid seeläbi kinnistada oma firma külge, leiab Harju Elekter ASi nõukogu esimees ja aktsionär Endel Palla.
"Meie oleme optsioone töötajatele jaganud ka varem ja see on olnud igati tulemuslik. Maksutingimuste paranedes hakkavad seda tegema ilmselt paljud firmad ning ilmselt anname ka ise välja uusi optsioone. Me ei jaga optsioone mitte ainult juhtkonnale, vaid oleme alati kõigile andnud. See kinnistab inimest firma külge. Mõni nimetab seda kuldseks käerauaks, aga nii hull see asi vast ei ole. Mingi mõju on sel siiski – sunnib inimest mõtlema, kas tasub kohta vahetada selle optsiooni kehtivuse ajal või mitte," rääkis Palla.
Kindlasti on optsioonid mingisugune alternatiiv langeva palgataseme korral, aga see pole põhiline eesmärk. Palla sõnul jääb alati väikene risk – keegi ei tea, kas aktsia tõuseb või mitte. "Pigem on eesmärk inimeste kinnistamine. Kui töötajal kolme aastane optsioon kehtib, siis töötaja enne mõtleb kui töölt lahkub," sõnas ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
“Me vaatasime mitmete arhitektuuribüroode portfoolioid läbi, Kontsept Arhitektuuribüroo stiil oli kõige rohkem meie moodi,” ütleb majaperemees Tanel vastvalminud maja ees, endal üks laps süles ning teine jala küljes. Suure inimeste jutud tõmbavad ikka väikeseid inimesi magnetina ligi. Majaperenaine Maris lisab: “Kui me saatsime Kontseptile päringu, kutsusid nad meid kontorisse külla, et plaane lähemalt arutama.” See kõlas nagu lubadus meeldivaks koostööks.