„Menetlus on algatatud küll, kuid tegu on asutuse siseteabega. Kui menetlus läbi saab, võib täpsemalt rääkida,“ kinnitas TJA avalike suhete peaspetsialist Anu Võhma.
Võhma selgitas vaid, et Tele2 on mõne kliendi puhul rikkunud seadust numbri üleviimisel teise operaatori võrku. Võhma sõnul ei algatatud väärteomenetlust kliendi kaebuse tõttu, vaid TJA jälgimise tulemusel.
Tele2 pressiesindaja Kersti Gorstovi sõnul on kaebused seotud andmebaaside uuendamisega, mis kestis 7.-14. veebruarini ja selle tõttu oli ajutiselt numbriliikuvus häiritud. Seega võis numbri teisaldamine võtta tavapärasest kauem aega.
„Hetkel menetlemine käib ja rohkem pole infot lisada,“ ütles Gorstov.
Autor: Haldusuudised.ee