17. märts 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Ruukki Products kasvatas käivet üle 30%

Majanduskeskkonna üldine elavnemine aitas metallkonstruktsioone ja -katuseid tootval Ruukki Productsil tõsta käivet ligi kolmandiku võrra ja jõuda taas kasumisse.

2010. aastal teenis Ruukki Products müügist 989,8 miljonit krooni, mis on 31% rohkem kui eelneval aastal. Kasumiks kujunes 2,2 miljonit krooni. 2009. aastal oli käibeks 755 miljonit krooni, mis päädis 50,5 miljoni kroonise kahjumiga.

Ruukki Productsis töötas mullu keskmiselt 153 inimest, kuid aasta lõpuks oli järel vaid 135 töötajat. Töötasudeks maksti kogu aasta lõikes ligi 40,3 miljonit krooni.

Ehkki ehitustegevuses üldiselt võis täheldada märkimisväärset madalseisu nii äri- kui ka tööstusehituses, jätkus elamuehituses nõudlust katusekattematerjalide ja lisatarvikute järele. Tänu ELi rahastamisele oli renoveerimisturg nii era- kui avalikus sektoris eriti aktiivne, märkis Ruukki Productsi juht Anne Hirvesaar majandusaruandes.

Samas oli ja on puudus kvaliteetsest ehitustööjõust, mis on tingitud Skandinaavia ehitussektori aktiivsusest ja ka tunduvalt parematest palgatingimustest, lisas Hirvesaar.

Ruukki Products alustas mullu kevadel uute katuseprofiilide „Finnera“ ja „Vintage“ turustamist Eestis. Nende toodete müük kujunes esialgsest prognoosist suuremaks. Ettevõte jätkas aasta varem kasutusele võetud ja varasemast jäigemat krediidipoliitikat, mille tulemusena halbade võlgade osakaal vähenes.

Kontserniväline müük kasvas 72% ehk 551 miljonilt kroonilt 949 miljoni kroonini. Kontsernisisene müük kahanes 80%, 204 miljonilt kroonilt 41 miljoni kroonini, kuna müügistruktuuris toimunud muutuste tõttu läksid Rautaruukki tooted aasta algusest alates Lätti ja Leetu otsetarnetena.

Lähtudes Rautaruukki kontserni eesmärkidest plaanib ka Ruukki Products 2011. aastal suurendada kasumlikku müügikäivet, tarnetäpsust, tõsta jätkuvalt tööohutust ning veelgi kulusid kokku hoida.

2011. aasta müügiprognoos on samal ajal mullusega võrreldes tunduvalt optimistlikum, võimaldades käivet ja kasumit oluliselt tõsta. Oluline on jätkata ranget krediidipoliitikat ja jälgida krediidiklientide tegevust, täpsustas Hirvesaar.

Ühtlasi avaldab Ruukki Productsi tegevusele tänavu mõju terasehinna eeldatav kallinemine maailmaturul, mis teeb ehitustooted kallimaks.

Autor: Haldusuudised.ee

Liitu Kinnisvarauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kinnisvarauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Siim SultsonKinnisvarauudised.ee juhtTel: 53330 651
Teeli RemmelgEhitusvaldkonna juhtTel: 5123 770
Triin UibopuuEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 51990 655
Rivo HabakukReklaami projektijuhtTel: 58361 474