Cityconi Baltimaade äridirektor Mati Pops lubas tulevikuks veelgi oste, aga täpsemaks ei läinud.
Popsi sõnul on nii nende omanduses oleval Tallinna Rocca al Mare kaubanduskeskusel kui ka Kristiine Keskusel oma nišš olemas. "Rocca al Mare on rohkem perekeskus ning Kristiine Keskus on rohkem moele suunatud,“ rääkis Pops.
"Mingi sünergia võiks Rocca al Mare ja Kristiine Keskuse vahel tekkida. Oma know-how'ga üritatame neid keskusi paremaks teha ja omas keeles rääkima panna."
Pops lubas tulevikuks veelgi oste, aga täpsemaks ei läinud. „Mingi ost ikka tuleb. Kaubanduskeskuste puhul on määrav kontseptsioon, asukoht ning sisu, mida me oskame väga hästi juhtida,“ rääkis Pops.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Pops ei öelnud, kelle initsiatiivil Kristiine kaubanduskeskuse ostu-müügi tehing toimus. „See on pikaajaline protsess, need otsused ei sünni ühel päeval, sest tegu on suurte summadega,“ märkis Pops. „Citycon on deklareerinud, et otsib laienemisevõimalusi. Kuna Citycon tegeleb ainult kaubanduskeskustega, siis oleme loogiline ostja,“ märkis ta. Kaubandusettevõtete konsolideerumine on tema sõnul ülemaailmne trend.
Popsi sõnul ei too tehing kaasa olulisi muudatusi Kristiine Keskuse igapäevatöös. “Kristiine on tuntud ja majanduslikult hästi toimiv kaubanduskeskus, millel on kvaliteetne rentnikebaas ja väljakujunenud klientuur," märkis ta.
Soome firma Citycon sõlmis Pro Kapitaliga lepingu Tallinna Kristiine kaubanduskeskuse ostmiseks 105 miljoni euro eest.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Kolimine ühest riigist teise on palju enamat kui lihtsalt uue elu alustamine – see on pikk nimekiri küsimustest, muredest ja otsustest, mis algavad juba enne, kui esimene kolimiskast on suletud. Kuhu kõik mahub? Kas mööbel jõuab tervelt kohale? Ja mis saab siis, kui teel juhtub midagi ootamatut? Need on küsimused, mida Meu Express kuuleb iga päev ja millele neil on aastatepikkuse kogemuse toel välja kujunenud kindlad vastused.