Leiame endale tööle häid inimesi, sest nii palju on juhtumas, rääkis Äripäeva müügikonverentsil Eesti Energia jaeäri juht Margus Rink.
Ringi sõnul pole elektrienergiat Eestis varem müüdud ega turustatud, aga seda pole kuigi palju tehtud ka mujal maailmas. 2013. aastal peavad kõik Eesti elektritarbijad hakkama elektrienergiat ostma vabaturult ja seetõttu on oodata jõulist uute toodete turuletulekut ning sektori arengut.
Toimub midagi sarnast kui telekommunikatsioonisektoris, selgitas Rink.
Müümiseks valmistudes värbas Eesti Energia varem aktiivse müügiga kokku puutunud keskastmejuhid teistest ärivaldkondadest. "Eesti Energia kopeerib parimate organisatsioonide müügipraktikat, mida pangas, liisingus ja kindlustusettevõtetes tehti viis aastat tagasi," ütles Rink.
Artikkel jätkub pärast reklaami
"Minu kõige suurem hirm oli, kas ma närin läbi, aga müügisüsteem on kõikjal sama,” lausus Rink, lisades, et kui ettevõte saab paika õiged juhid, tulevad inimesed tegelikult neile järgi, kuhu iganes uute toodete ja teenuste müügiks vaja.
Kui vastutus organisatsiooni käekäigu eest langeb tavatöötaja õlule ja ta tunnetab oma olulisust, saavad ka staažikatest suurte kämmaldega elektrikest paari kuuga edukad klienditeenidajad, leidis Rink.
Samal moel võitis oma osavõtliku suhtumisega
müügikonverentsi moderaatori Aira Tammemäe tähelepanu Eesti Energia töötaja Tarvo, kes võttis temaga telefonitsi ühendust paar tundi pärast veebis sisestatud energiaauditi tellimust.
"Tarvo on meil (müügis - toim) esile kerkinud just viimasel ajal," kommenteeris Rink lisades, et tegu on Eesti Energia pikaaegse töötajaga.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Kinnisvarahindade tõustes ja ettevõtete kontorivajaduste muutudes otsitakse üha nutikamaid viise uute vajadustega kohanemiseks. Hästi läbimõeldud sisekujundus võib muuta isegi vähesed ruutmeetrid funktsionaalseks ja inspireerivaks ruumiks. Vestlesime IKEA ärikliendiosakonna juhi Kärilin Kuhlapiga, et uurida, kuidas luuakse sisekujunduslahendusi üürikorteritesse ja mitmeotstarbelistesse kontoritesse. Samuti arutasime, miks on levinud, kuid ekslik arvamus, et sisekujundus on väikese või keskmise suurusega ettevõtete jaoks liiga kallis.