Majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Partsi määrusega on kliendil alates septembrist võimalik ühe sideettevõtja juurest teise juurde üle viia kõiki tema kasutusse antud numbreid.
Selle tulemusena saab lisaks telefoni- ja mobiiltelefoninumbritele üle viia ka teenusnumbreid, mille hulka kuuluvad numbrid algusega „40“, „70“, „800“ ja „900“. Neid kasutatakse lõppkasutajale sideteenuse vahendusel maksevaba, eritariifita või eritariifiga sisuteenuste osutamiseks.
Ühtlasi on septembrist võimalik numbrit teisaldada tunduvalt kiiremini. Minimaalne aeg, mis numbri teisaldamiseks ideaaljuhul võib kuluda, väheneb viielt tööpäevalt kolmele, kuid ei tohi olla pikem kui 20 tööpäeva.
Sideettevõtjatele lisandub määrusega kohustus säilitada klientide sooviavaldusi numbri liikuvuse tühistamisel. Sellega võimaldatakse tehnilise järelevalve ametil tõhusamalt teostada järelevalvet numbri liikuvuse nõuetekohase täitmise üle.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Fassaadide tootmine on viimase kümnendi jooksul teinud läbi suure muutuse. Kui varem tähendas tellimus etteantud jooniste järgi tootmist, siis nüüd oodatakse tootjalt terviklikkust: projekteerimist, tehnilisi lahendusi, tootmist ja paigaldust. Metallfassaadide tootja Parmet AS juht Erki Parik nendib, et selline muudatus teeb küll nende töö keerulisemaks, ent samas toob tellija jaoks kaasa parema tulemuse.