Majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Partsi määrusega on kliendil alates septembrist võimalik ühe sideettevõtja juurest teise juurde üle viia kõiki tema kasutusse antud numbreid.
Selle tulemusena saab lisaks telefoni- ja mobiiltelefoninumbritele üle viia ka teenusnumbreid, mille hulka kuuluvad numbrid algusega „40“, „70“, „800“ ja „900“. Neid kasutatakse lõppkasutajale sideteenuse vahendusel maksevaba, eritariifita või eritariifiga sisuteenuste osutamiseks.
Ühtlasi on septembrist võimalik numbrit teisaldada tunduvalt kiiremini. Minimaalne aeg, mis numbri teisaldamiseks ideaaljuhul võib kuluda, väheneb viielt tööpäevalt kolmele, kuid ei tohi olla pikem kui 20 tööpäeva.
Sideettevõtjatele lisandub määrusega kohustus säilitada klientide sooviavaldusi numbri liikuvuse tühistamisel. Sellega võimaldatakse tehnilise järelevalve ametil tõhusamalt teostada järelevalvet numbri liikuvuse nõuetekohase täitmise üle.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Üks suurimaid väljakutseid, millega korteriühistud ja ettevõtted tihti kokku puutuvad, on hoonete tehnosüsteemide järjepidev hooldamine. Hoonetes on sageli väga palju erinevaid ning vajalikke süsteeme – küttesüsteemid, ventilatsioon, vesi ja kanalisatsioon –, mille kõikide regulaarne kontrollimine, hooldamine ja parendamine on tõrgete vältimiseks äärmiselt oluline.