Üks Elioni klient teatas Delfile, et saab peale oma meilikonto parooli vahetust sellest hoolimata nii vana kui uue parooliga oma kontole ligi.
"Ligi kolm tundi tagasi vahetasin ära oma meilikonto parooli, kuid mõlemad töötavat suurepäraselt edasi. Enamik kliente ei saa sellest muidugi kunagi teada. Aga tegemist on äärmiselt tõsise turvaprobleemiga. Kahjuks püüab Elion aga jätta muljet, et kõik on juba lahendatud ja muretsemiseks suurt põhjust ei ole," teatas Delfile üks anonüümseks jääda soovinud inimene.
Esialgu soovitas Elion lihtsalt meiliprogramm kinni panna ja viie minuti pärast uuesti avada ning seejärel pakkus Elion, et genereerib talle uue salasõna ja saadab selle sõnumiga mobiilile.
Autor: Haldusuudised.ee
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Häirekeskusesse automaatselt jõudvatest tulekahjuteadetest on enam kui 90 protsenti valehäired. See koormab ebamõistlikult palju meie päästjate ressurssi. Samal ajal võib kellegi elu või vara päriselt olla ohus. Riigil on alates sügisest plaan kaotada väga paljudelt objektidelt ära automaatse tulekahjusignalisatsioonisüsteemi (ATS) tulekahjuteate Häirekeskusesse edastamise. See puudutab muu hulgas büroo- ja tööstushooneid, kaubanduskeskuseid ning haridus- ja lasteasutusi.