Hiina võimud peatasid 23. juulil toimunud kiirrongi õnnetuse järgselt kõik raudteeehitusprojektid.
Plaanitakse kontrollida ka kõigi käigus olevate raudteede ohutust ning langetada kiirrongide liikumise kiirust, ehkki Hiina on andnud teada kavatsusest kiirrongiliiklust edasi arendada, vahendas möödunud nädalal Lenta.
Kahe kiirrongi kokkupõrkes hukkus 23. juulil 39 inimest, ligi 200 inimest sai aga vigastada. Hiina ametivõimude andmeil oli õnnetuse põhjuseks projekteerimisvead signaalsüsteemis. Õnnetuse toimumisele aitas kaasa paduvihm ja pikne, mistõttu selle asemel, et lülitada sisse punane, jäi roheline signaaltuli põlema.
Aastaks 2016 tahab Hiina ehitada 16 000 kilomeetrit kiirraudteid.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Eesti ärikinnisvara ei tähenda enam ainult ruutmeetreid. Edu määravad kvaliteet, paindlikkus ja ruum, mis toetab inimeste töö- ja loomevõimet. Neutra Capitali nõukogu liige Kenneth Karpov kirjutab, kuidas just sellist ruumikogemust kannavad kolm uut hoonet Fahle linnakus: Katel, Vasepada ja Portaal.