Kavatseme saavutada Lätis ja Leedus samasugust edu kui Eestis, põhjendas agressiivset laienemist Balti riikides Prisma Peremarketi juhatuse esimees Janne Lihavainen.
„See on meie pikaajaline strateegia olnud, et Baltikumis ollakse igas riigis hüpermarketitega kohal,“ kommenteeris Lihavainen seda, miks kavatseb Prisma Riias uue hüpermarketi avada.
Tema sõnul on loogiline, et kuna hüpermarketite äri peab olema volüümiäri, siis on tarvis rohkem kauplusi. „Nagu ka Eestis on olulised värsked toiduained, mis peavad jääma kohalikuks seni, kuni tarbija seda eelistab. Et olla edukas nendes tootegruppides, peab olema piisavalt palju volüümi, see tähendab piisavalt palju kauplusi,“ põhjendas juht.
Küsimusele, miks Prisma Läti-Leedu turgu perspektiivikaks peab, vastas Lihavainen, et tegelikult on kolme poega Lätis ja kahe poega Leedus veel vara midagi arvata. Olukord on aga võrreldav sellega, kuidas Eestis alustati. „Selge eesmärk on teha sedasama Lätis ja Leedus. Kuna asjad on enam-vähem plaanipäraselt läinud, pole põhjust sellest strateegiast taganeda, et oleme terves Baltikumis kohal,“ rääkis Lihavainen.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Riiga tuleb lisaks juba ehitamisel olevale hüpermarketile veelgi lisa, kuid asukohtadest täpsemalt Lihavainen veel rääkida ei saa. Vilniusesse tuleb rohkem ja sinnagi mahub, sõnas ta.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Kinnisvarahindade tõustes ja ettevõtete kontorivajaduste muutudes otsitakse üha nutikamaid viise uute vajadustega kohanemiseks. Hästi läbimõeldud sisekujundus võib muuta isegi vähesed ruutmeetrid funktsionaalseks ja inspireerivaks ruumiks. Vestlesime IKEA ärikliendiosakonna juhi Kärilin Kuhlapiga, et uurida, kuidas luuakse sisekujunduslahendusi üürikorteritesse ja mitmeotstarbelistesse kontoritesse. Samuti arutasime, miks on levinud, kuid ekslik arvamus, et sisekujundus on väikese või keskmise suurusega ettevõtete jaoks liiga kallis.