Oleme lähipäevadeks valmis ning oma teeninduskanalite töö, sh transport, ära korraldanud, sõnas Swedbanki personalidirektor Signe Kaurson.
„Meie jaoks on olulised kaks märksõna - klienditeenindus ja töötajate rahulolu,“ lisas Kaurson rääkides panga ettevalmistustest seoses streikidega.
Ehk siis kõik Swedbanki teeninduskanalid on klientidele igal ajal kättesaadavad ja annavad oma maksimumi, lisas ta. „Meie elektroonilised kanalid ja kõnekeskus on suurte liikumispiirangute tõttu kõrgendatud valmisolekus, et kõik kliendid kvaliteetselt teenindatud saaksid.“
„Kui rääkida oma töötajatest, siis siin on meil mitmeid lahendusi, et töö ei katkeks ning töötajad oleksid rahul. Näiteks oleme lubanud töötajatel, kel võimalik, teha tööd kodukontoris, erandjuhul ka vaba päeva, ning nii meie Tallinna peamaja kui ka Tartu Dorpati kontori laste mängutoad on kindlasti täiskasutuses,“ rääkis Kaurson.
Artikkel jätkub pärast reklaami
„Lisaks veel mõned lahendused keerulisemates kohtades nagu kõnekeskus - autojuht koos autoga, kes vajadusel sõidutab koju ja tööle töötajaid, kel endal selleks võimalust pole,“ märkis panga personalidirektor.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
„Neutra jaoks on jätkusuutlik kinnisvaraarendus olnud algusest peale põhimõtteline väärtus, mitte lihtsalt turutrend,“ tunnistab Neutra Grupi juht Kenneth Karpov. Seepärast lähtub Neutra kinnisvara arendades rahvusvaheliselt tunnustatud BREEAM-i ja LEED-i sertifikatsioonide nõuetest, et nende uute hoonete keskkonnamõju, energiakasutust ja sisekeskkonna kvaliteet vastaks kaasaja nõuetele.