Oleme lähipäevadeks valmis ning oma teeninduskanalite töö, sh transport, ära korraldanud, sõnas Swedbanki personalidirektor Signe Kaurson.
„Meie jaoks on olulised kaks märksõna - klienditeenindus ja töötajate rahulolu,“ lisas Kaurson rääkides panga ettevalmistustest seoses streikidega.
Ehk siis kõik Swedbanki teeninduskanalid on klientidele igal ajal kättesaadavad ja annavad oma maksimumi, lisas ta. „Meie elektroonilised kanalid ja kõnekeskus on suurte liikumispiirangute tõttu kõrgendatud valmisolekus, et kõik kliendid kvaliteetselt teenindatud saaksid.“
„Kui rääkida oma töötajatest, siis siin on meil mitmeid lahendusi, et töö ei katkeks ning töötajad oleksid rahul. Näiteks oleme lubanud töötajatel, kel võimalik, teha tööd kodukontoris, erandjuhul ka vaba päeva, ning nii meie Tallinna peamaja kui ka Tartu Dorpati kontori laste mängutoad on kindlasti täiskasutuses,“ rääkis Kaurson.
Artikkel jätkub pärast reklaami
„Lisaks veel mõned lahendused keerulisemates kohtades nagu kõnekeskus - autojuht koos autoga, kes vajadusel sõidutab koju ja tööle töötajaid, kel endal selleks võimalust pole,“ märkis panga personalidirektor.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Kolimine ühest riigist teise on palju enamat kui lihtsalt uue elu alustamine – see on pikk nimekiri küsimustest, muredest ja otsustest, mis algavad juba enne, kui esimene kolimiskast on suletud. Kuhu kõik mahub? Kas mööbel jõuab tervelt kohale? Ja mis saab siis, kui teel juhtub midagi ootamatut? Need on küsimused, mida Meu Express kuuleb iga päev ja millele neil on aastatepikkuse kogemuse toel välja kujunenud kindlad vastused.