Oleme lähipäevadeks valmis ning oma teeninduskanalite töö, sh transport, ära korraldanud, sõnas Swedbanki personalidirektor Signe Kaurson.
„Meie jaoks on olulised kaks märksõna - klienditeenindus ja töötajate rahulolu,“ lisas Kaurson rääkides panga ettevalmistustest seoses streikidega.
Ehk siis kõik Swedbanki teeninduskanalid on klientidele igal ajal kättesaadavad ja annavad oma maksimumi, lisas ta. „Meie elektroonilised kanalid ja kõnekeskus on suurte liikumispiirangute tõttu kõrgendatud valmisolekus, et kõik kliendid kvaliteetselt teenindatud saaksid.“
„Kui rääkida oma töötajatest, siis siin on meil mitmeid lahendusi, et töö ei katkeks ning töötajad oleksid rahul. Näiteks oleme lubanud töötajatel, kel võimalik, teha tööd kodukontoris, erandjuhul ka vaba päeva, ning nii meie Tallinna peamaja kui ka Tartu Dorpati kontori laste mängutoad on kindlasti täiskasutuses,“ rääkis Kaurson.
„Lisaks veel mõned lahendused keerulisemates kohtades nagu kõnekeskus - autojuht koos autoga, kes vajadusel sõidutab koju ja tööle töötajaid, kel endal selleks võimalust pole,“ märkis panga personalidirektor.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Tänapäeva ärikinnisvara maailmas otsivad ettevõtted enamat kui lihtsalt büroopinda. Suurimad edulood sünnivad seal, kus töökeskkond toetab kasvu, innovatsiooni ja koostööd. Teadus- ja ärilinnak Tehnopol on selle lähenemise ehe näide – siin saavad ettevõtted keskenduda maailma muutvale innovatsioonile.