Raudteeliikluseks veel avamata kiirraudtee varises kesk-Hiina Hubei provintsis seoses tugevate sadudega, vahendab Bloomberg.
Sajad töölised saadeti remontima 300 meetri pikkust raudteemuldkeha. Teelõik läbis edukalt testisõidud liiniosas, mis peaks avatama liikluseks mais.
China Railway Construction ja China Railway Groupi aktsiad tegid täna Hongkongi börsil selle aasta suurima kukkumise, kuna kardetakse, et Hiina valitsus võib võtta hoogu maha 2,8 triljoni jüaani ehk 443 miljardi dollarilisest ehitusplaanist.
„Varing lõi sektori turuusaldust,“ ütles Guotai Junan Securitiese analüütik Gary Wong. „Ministeerium kinnitas, et suuri rongiõnnetusi enam ei juhtu.“
Artikkel jätkub pärast reklaami
Mullu juulis tappis kiirrongiõnnetus 40 inimest.
Probleemne liin on osa 291 km pikkusest Hanyi kiirraudteest, mis ühendavad provintsipealinna Wuhani ja Yichangi linna. Raudteeliini omanik Hu Han Rong Railway Hubei eitab varisemise fakti.
Märtsi alguses kirjutas Time Weekly, et üks teine sama liini osa ehitati muldkehale, kuigi ette oli nähtud kivikeha ehitamine. Tolle osa ehitaja China Gezhouba ja Hu Jan Rong ei kogenud inspekteerimise käigus mingisuguseid probleeme.
Raudteeehitaja aktsia hind kukkus Hongkongis 7,3 protsenti, 5,31 Hongkongi dollarile. China Railway Groupi aktsia hind kukkus 5,4 protsenti, 2,83 Hongkongi dollarile.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
“Me vaatasime mitmete arhitektuuribüroode portfoolioid läbi, Kontsept Arhitektuuribüroo stiil oli kõige rohkem meie moodi,” ütleb majaperemees Tanel vastvalminud maja ees, endal üks laps süles ning teine jala küljes. Suure inimeste jutud tõmbavad ikka väikeseid inimesi magnetina ligi. Majaperenaine Maris lisab: “Kui me saatsime Kontseptile päringu, kutsusid nad meid kontorisse külla, et plaane lähemalt arutama.” See kõlas nagu lubadus meeldivaks koostööks.