• 10.07.12, 10:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tasulised infoliinid tõstsid järsult kõnehinda

Pärast seda, kui Telemedia Eesti AS-ile kuuluvad infotelefoni veebilehed muutsid internetist eraisikute kontaktide otsijatele oma andmebaasid tasuliseks, tõstsid ka infoliinid 1182 ja 1188 kõne hinda.
Kui varem oli lühinumbrile 1182 helistades kõne hinnaks 94 eurosenti, siis nüüd tuleb iga räägitud sekundi eest välja käia 2,5 eurosenti, kirjutab Eesti Päevaleht.
Autor: Haldusuudised.ee

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.06.25, 14:49
Tuleohutuseksperdid 112 häireedastuse muudatusest: päästeauto automaatne kohalesõitmine ei tohi mõjutada meie vara üldist ohutust
Vaata veebihommikut järele!
Riigil on plaan kaotada väga paljudelt objektidelt automaatse tulekahjusignalisatsioonisüsteemi (ATS) tulekahjuteate Häirekeskusesse edastamine. Automaatsest tulekahjuteatest loobumine puudutab teiste objektide hulgas büroo- ja tööstushooneid, kaubanduskeskuseid ning haridus- ja lasteasutusi. Kas enam kui tuhat hoone omanikku peaks nüüd muretsema, et tulekahju korral jääb abi tulemata?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kinnisvarauudised esilehele