• 10.07.12, 10:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tasulised infoliinid tõstsid järsult kõnehinda

Pärast seda, kui Telemedia Eesti AS-ile kuuluvad infotelefoni veebilehed muutsid internetist eraisikute kontaktide otsijatele oma andmebaasid tasuliseks, tõstsid ka infoliinid 1182 ja 1188 kõne hinda.
Kui varem oli lühinumbrile 1182 helistades kõne hinnaks 94 eurosenti, siis nüüd tuleb iga räägitud sekundi eest välja käia 2,5 eurosenti, kirjutab Eesti Päevaleht.
Autor: Haldusuudised.ee

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.11.25, 10:08
Parmeti uued väljakutsed: aina keerukamad fassaadiprojektid ja targemad lahendused
Fassaadide tootmine on viimase kümnendi jooksul teinud läbi suure muutuse. Kui varem tähendas tellimus etteantud jooniste järgi tootmist, siis nüüd oodatakse tootjalt terviklikkust: projekteerimist, tehnilisi lahendusi, tootmist ja paigaldust. Metallfassaadide tootja Parmet AS juht Erki Parik nendib, et selline muudatus teeb küll nende töö keerulisemaks, ent samas toob tellija jaoks kaasa parema tulemuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kinnisvarauudised esilehele