Hübriidautodel puuduvad suured eelised sarnaste diiselmootoriga sõidukite ees, selgus Saksa ajakirja auto motor und sport sõidutestis.
Hübriidautode peamise trumbina välja käidav väiksem kütusekulu on diiselmootoritega võrreldes minimaalne, seega ei teeni hübriidauto kõrgem hind ennast väiksema kütusekuluga kiirelt tagasi, vahendas auto24.ee.
Vaid neil, kes sõidavad ringi peamiselt linnas, tasub ajakirjanike hinnangul hübriidauto soetamist kaaluda.
Ajakirja hinnangud põhinevad testisõidul kahe E-klassi Mercedesega, neist ühel oli diiselmootor, teisel aga hübriidjõuallikas.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Diiselmootoriga E 250 CDI T kulutas testisõidul mootorikütust 7,7 liitrit sajale kilomeetrile, E-klassi hübriidversioon aga 7 liitrit sajale.
Suurim oli erinevus linnaliikluses: hübriidi keskmine kütusekulu oli seal 5,8 liitrit sajale, diiselautol kaks liitrit rohkem. Kiirteel kahe auto kütusekulus erinevus sisuliselt puudus: diisel tarbis 7,7 liitrit sajale, hübriid aga 7,6.
280 kilomeetrit pikal segasõidul, mis sisaldas nii linna-, maantee- kui ka kiirteesõitu, oli hübriidi keskmine kütusekulu 4,7 liitrit sajale, diiselmootoriga Mercedesel aga 5,1 liitrit.
Osaliselt on minimaalne kütusekulu erinevus seletatav faktiga, et hübriidjõuallikaga Mercedes kaalub 100 kilo rohkem kui tema diiselmootoriga vend.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Fassaadide tootmine on viimase kümnendi jooksul teinud läbi suure muutuse. Kui varem tähendas tellimus etteantud jooniste järgi tootmist, siis nüüd oodatakse tootjalt terviklikkust: projekteerimist, tehnilisi lahendusi, tootmist ja paigaldust. Metallfassaadide tootja Parmet AS juht Erki Parik nendib, et selline muudatus teeb küll nende töö keerulisemaks, ent samas toob tellija jaoks kaasa parema tulemuse.