Hübriidautodel puuduvad suured eelised sarnaste diiselmootoriga sõidukite ees, selgus Saksa ajakirja auto motor und sport sõidutestis.
Hübriidautode peamise trumbina välja käidav väiksem kütusekulu on diiselmootoritega võrreldes minimaalne, seega ei teeni hübriidauto kõrgem hind ennast väiksema kütusekuluga kiirelt tagasi, vahendas auto24.ee.
Vaid neil, kes sõidavad ringi peamiselt linnas, tasub ajakirjanike hinnangul hübriidauto soetamist kaaluda.
Ajakirja hinnangud põhinevad testisõidul kahe E-klassi Mercedesega, neist ühel oli diiselmootor, teisel aga hübriidjõuallikas.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Diiselmootoriga E 250 CDI T kulutas testisõidul mootorikütust 7,7 liitrit sajale kilomeetrile, E-klassi hübriidversioon aga 7 liitrit sajale.
Suurim oli erinevus linnaliikluses: hübriidi keskmine kütusekulu oli seal 5,8 liitrit sajale, diiselautol kaks liitrit rohkem. Kiirteel kahe auto kütusekulus erinevus sisuliselt puudus: diisel tarbis 7,7 liitrit sajale, hübriid aga 7,6.
280 kilomeetrit pikal segasõidul, mis sisaldas nii linna-, maantee- kui ka kiirteesõitu, oli hübriidi keskmine kütusekulu 4,7 liitrit sajale, diiselmootoriga Mercedesel aga 5,1 liitrit.
Osaliselt on minimaalne kütusekulu erinevus seletatav faktiga, et hübriidjõuallikaga Mercedes kaalub 100 kilo rohkem kui tema diiselmootoriga vend.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Eesti ärikinnisvara ei tähenda enam ainult ruutmeetreid. Edu määravad kvaliteet, paindlikkus ja ruum, mis toetab inimeste töö- ja loomevõimet. Neutra Capitali nõukogu liige Kenneth Karpov kirjutab, kuidas just sellist ruumikogemust kannavad kolm uut hoonet Fahle linnakus: Katel, Vasepada ja Portaal.