Saksa autoklubi ADAC võrdles identseid bensiini- ja diiselmootoriga autosid ning jõudis järeldusele, et diisel tasub ennast ära 10 000 kilomeetrist suurema aastase läbisõidu korral.
Autode võrdluspaare, mille alusel selline järeldus tehti, oli 379. Varem on tasuvuspiir olnud kõrgemal, kuid kasvavad kütusehinnad ja diiselmootorite väiksem kütusekulu on seda suurust muutnud, kirjutab
auto24.ee.
Eriti kiiresti tasub end ära BMW 320d EfficientDynamics Edition, seda võrreldes samaväärse bensiinil töötava mudeliga BMW 320i. Nende kahe auto puhul tasub diislikütusel töötav eksemplar end ära juba 8000 kilomeetriga.
Volkswagen Golf 1,2 TSI Trendline ja Golf 1.6 TDI BlueMotion jõuavad samale rahalisele tasemele 9300 kilomeetri juures.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Negatiivse näitena tõi ADAC välja Hyundai ix55, seal peab diiselmootoriga versioon plussi jõudmiseks läbima 40 000 kilomeetrit aastas.
Arvestuste aluseks olid Saksamaa kütusehinnad eeldusel, et liiter diislikütust maksab 1,55 ja liiter bensiini 1,70 eurot.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Kolimine ühest riigist teise on palju enamat kui lihtsalt uue elu alustamine – see on pikk nimekiri küsimustest, muredest ja otsustest, mis algavad juba enne, kui esimene kolimiskast on suletud. Kuhu kõik mahub? Kas mööbel jõuab tervelt kohale? Ja mis saab siis, kui teel juhtub midagi ootamatut? Need on küsimused, mida Meu Express kuuleb iga päev ja millele neil on aastatepikkuse kogemuse toel välja kujunenud kindlad vastused.