Saksa autoklubi ADAC võrdles identseid bensiini- ja diiselmootoriga autosid ning jõudis järeldusele, et diisel tasub ennast ära 10 000 kilomeetrist suurema aastase läbisõidu korral.
Autode võrdluspaare, mille alusel selline järeldus tehti, oli 379. Varem on tasuvuspiir olnud kõrgemal, kuid kasvavad kütusehinnad ja diiselmootorite väiksem kütusekulu on seda suurust muutnud, kirjutab
auto24.ee.
Eriti kiiresti tasub end ära BMW 320d EfficientDynamics Edition, seda võrreldes samaväärse bensiinil töötava mudeliga BMW 320i. Nende kahe auto puhul tasub diislikütusel töötav eksemplar end ära juba 8000 kilomeetriga.
Volkswagen Golf 1,2 TSI Trendline ja Golf 1.6 TDI BlueMotion jõuavad samale rahalisele tasemele 9300 kilomeetri juures.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Negatiivse näitena tõi ADAC välja Hyundai ix55, seal peab diiselmootoriga versioon plussi jõudmiseks läbima 40 000 kilomeetrit aastas.
Arvestuste aluseks olid Saksamaa kütusehinnad eeldusel, et liiter diislikütust maksab 1,55 ja liiter bensiini 1,70 eurot.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
„Neutra jaoks on jätkusuutlik kinnisvaraarendus olnud algusest peale põhimõtteline väärtus, mitte lihtsalt turutrend,“ tunnistab Neutra Grupi juht Kenneth Karpov. Seepärast lähtub Neutra kinnisvara arendades rahvusvaheliselt tunnustatud BREEAM-i ja LEED-i sertifikatsioonide nõuetest, et nende uute hoonete keskkonnamõju, energiakasutust ja sisekeskkonna kvaliteet vastaks kaasaja nõuetele.