• 01.11.12, 11:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Algab massiivne elektrituru avanemise reklaamikampaania

Riik alustas aktiivset elektrituru avanemise reklaamikampaaniat, mille eesmärk on viia teave vabaturuga kaasnevatest muudatustest, elektrimüüja valimisest ja vahetamisest, tarbijate õigustest ning vajalikest infoallikatest kõikide elektritarbijateni.
Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi ning süsteemihaldur Eleringi tellitud teavituskampaania hõlmab tele- ja raadioklippe, veebibännereid, välireklaami, eriväljaandeid ajalehtedes ning otseposti. Aktiivne kampaania vältab detsembri teise nädalani.
Elektrituru avanemise teleklippe näidatakse Rahvusringhäälingu kanalites, Kanal 2-s, TV3-s  ja PBK-s. Eesti- ja venekeelne raadioklipp on eetris üheksas raadiojaamas. Lisaks on kasutusel veebibännerid arvukates online-kanalites, kampaaniaga on hõlmatud ka sotsiaalmeedia.
Kampaanias on kasutusel interaktiivne veebibänner, mis võimaldab elektritarbijatel paari näpuliigutusega küsida elektrimüüjatelt personaalseid hinnapakkumisi.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Üleriigiliste ning maakonnalehtede vahel ilmuvad 16-leheküljelised elektrituru avanemist tutvustavad eriväljaanded nii eesti kui vene keeles. Kõigisse postkastidesse saadetakse novembris trükis, mis annab elektritarbijatele soovitusi avatud turul toimetamiseks.
Kampaania on ajastatud perioodi, mil otsuste tegemise aktiivsus elektriturul on kõige suurem.
Vastavalt Eesti ühinemislepingule Euroopa Liiduga avaneb 2013. aasta alguses elektrienergia turg täielikult konkurentsile. Elektritarbijad saavad valida sobiva elektrimüüja ning hinnapaketi. Turu avanemine puudutab ligikaudu kolmandikku elektriarvest – elektrienergia hinda. Kui tarbija elektrimüüjat ei vali, tagab talle elektri piirkonna võrguettevõtja nagu seni. Samas ei saa ka pärast 1. jaanuari 2013 valida võrguettevõtjat, kes elektrienergia koju või kontorisse toimetab: see jääb igal tarbijal samaks. Euroopa Liidu elektriturg avanes täielikult 2007. aastal, Eestile anti 2004. aastal üleminekuperiood kuni 2013. aasta 1. jaanuarini.
Teavituskampaania videot vaata siit.
Autor: Haldusuudised.ee

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.25, 11:15
Pingeteta üle piiride. Kuidas muuta rahvusvaheline kolimine lihtsaks ja inimlikuks?
Kolimine ühest riigist teise on palju enamat kui lihtsalt uue elu alustamine – see on pikk nimekiri küsimustest, muredest ja otsustest, mis algavad juba enne, kui esimene kolimiskast on suletud. Kuhu kõik mahub? Kas mööbel jõuab tervelt kohale? Ja mis saab siis, kui teel juhtub midagi ootamatut? Need on küsimused, mida Meu Express kuuleb iga päev ja millele neil on aastatepikkuse kogemuse toel välja kujunenud kindlad vastused.

Enimloetud

1
Uudised
  • 17.11.25, 12:01
Eluasemeturg ongi muutunud. Teateid “tõehetk uusarenduste turul” tuleb veel. Kontrolli turvarihmu
Eluasemeturg siseneb peatselt uude aastasse: siin on vürtsikaid ja valusaid väljakutseid, ent arendajatele paistab ka üks päästev võti
2
Uudised
  • 14.11.25, 10:02
Galerii: Hepsor rajab ajaloolisele lennuväljale korterelamud
3
Uudised
  • 17.11.25, 12:21
Eestis kerkib spaasid nagu seeni pärast vihma. Tõotatud maa asub aga Lätis
https://www.kinnisvarauudised.ee/raadio/episood/spaasid-kerkib-nagu-seeni-parast-vihma-ja-pakkumine-uletab-noudlust-tootatud-maa-asub-aga-latis
4
Uudised
  • 14.11.25, 11:47
Kaspar Oja: laiem pilt näitab juba majanduskasvu aeglustumist
5
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.25, 12:02
Fahle linnaku kolm uut hoonet näitavad, kuhu liigub Eesti ärikinnisvara
6
  • ST
Sisuturundus
  • 05.11.25, 11:13
Endine kohtuhoone jõudis müügiturule ja on valmis uuteks väljakutseteks

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kinnisvarauudised esilehele