• 01.11.12, 11:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Algab massiivne elektrituru avanemise reklaamikampaania

Riik alustas aktiivset elektrituru avanemise reklaamikampaaniat, mille eesmärk on viia teave vabaturuga kaasnevatest muudatustest, elektrimüüja valimisest ja vahetamisest, tarbijate õigustest ning vajalikest infoallikatest kõikide elektritarbijateni.
Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi ning süsteemihaldur Eleringi tellitud teavituskampaania hõlmab tele- ja raadioklippe, veebibännereid, välireklaami, eriväljaandeid ajalehtedes ning otseposti. Aktiivne kampaania vältab detsembri teise nädalani.
Elektrituru avanemise teleklippe näidatakse Rahvusringhäälingu kanalites, Kanal 2-s, TV3-s  ja PBK-s. Eesti- ja venekeelne raadioklipp on eetris üheksas raadiojaamas. Lisaks on kasutusel veebibännerid arvukates online-kanalites, kampaaniaga on hõlmatud ka sotsiaalmeedia.
Kampaanias on kasutusel interaktiivne veebibänner, mis võimaldab elektritarbijatel paari näpuliigutusega küsida elektrimüüjatelt personaalseid hinnapakkumisi.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Üleriigiliste ning maakonnalehtede vahel ilmuvad 16-leheküljelised elektrituru avanemist tutvustavad eriväljaanded nii eesti kui vene keeles. Kõigisse postkastidesse saadetakse novembris trükis, mis annab elektritarbijatele soovitusi avatud turul toimetamiseks.
Kampaania on ajastatud perioodi, mil otsuste tegemise aktiivsus elektriturul on kõige suurem.
Vastavalt Eesti ühinemislepingule Euroopa Liiduga avaneb 2013. aasta alguses elektrienergia turg täielikult konkurentsile. Elektritarbijad saavad valida sobiva elektrimüüja ning hinnapaketi. Turu avanemine puudutab ligikaudu kolmandikku elektriarvest – elektrienergia hinda. Kui tarbija elektrimüüjat ei vali, tagab talle elektri piirkonna võrguettevõtja nagu seni. Samas ei saa ka pärast 1. jaanuari 2013 valida võrguettevõtjat, kes elektrienergia koju või kontorisse toimetab: see jääb igal tarbijal samaks. Euroopa Liidu elektriturg avanes täielikult 2007. aastal, Eestile anti 2004. aastal üleminekuperiood kuni 2013. aasta 1. jaanuarini.
Teavituskampaania videot vaata siit.
Autor: Haldusuudised.ee

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.11.25, 11:13
Endine kohtuhoone jõudis müügiturule ja on valmis uuteks väljakutseteks
Tallinna keskseimasse piirkonda on müügile saabunud võimalustega objekt - Riigi Kinnisvara Aktsiaselts (RKAS) otsib omanikku kinnistule aadressil Liivalaia tänav 24, mis oli varasemalt kasutusel aastaid kohtuhoonena.

Viimased uudised

Uudised
  • 07.11.25, 09:50
Aasta puitehitis 2025 on Võsu põhikool
Uudised
  • 07.11.25, 08:15
Piilmannid tegid aasta suurima kinnisvaratehingu. “Ju siis on diilid head”
Uudised
  • 07.11.25, 06:45
Kinnisvarainvestorid piidlevad Lätit: "Seal on uus ajastu"
https://www.kinnisvarauudised.ee/raadio/episood/kinnisvarainvestorid-piidlevad-latit-seal-on-uus-ajastu
Uudised
  • 06.11.25, 15:34
Pärnusse kavandatakse Baltikumi esimest e-metanooli tehast
TOP
  • 06.11.25, 13:57
Kinnisvarafirmade TOP: esikolmikus käib titaanide heitlus
Kinnisvarafirmad trimmisid end tõhusamaks - turu jõujooned muutuvad. Vaata, kes kellele järgneb ja kuidas igaühel läinud on!
Uudised
  • 06.11.25, 10:26
Hiiliv müra peletab kliendid ja töötajad äripindadelt
Arendaja, siin on mitu mõttekohta
Uudised
  • 06.11.25, 10:02
Nordecon andis käibes ja kasumis tagasi
Uudised
  • 06.11.25, 09:59
Merko kaotas kasumist 45%, aga näeb häid märke

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kinnisvarauudised esilehele