Elektrituru avanemine on sedavõrd mastaapne projekt, et väljakutsed ja tagasilöögid on vältimatud, ütles Eesti Energia juhatuse liige Margus Rink.
"Kahtlemata oli olulisimaks pingete allikaks teadmatus ehk teisisõnu küsimus, kui kõrgele tuleks meil latt seada. Kui palju kliente lepingu sõlmib? Milliseks kujuneb infosüsteemide koormus? Milliseid klienditeeninduskanaleid enim laiendada," ütles ta Eesti Energia kodulehel avaldatud intervjuus ettevõtte pressiesindajale.
"Prognoosisime, et kliendid sõlmivad meiega sel aastal ligi 135 000 lepingut. Selle prognoosiga panime julgelt kolmekordselt mööda," lisas Rink. Rohkem kui 350 000 uut lepingut on tulemus, millega katame ligi 50% Eesti tarbimiskohtadest, märkis ta.
Turuosaliste jaoks muutis tema kinnitusel ettevalmistusprotsessi keerukamaks see, et avatud elektrituru toimimist reguleeriv seadus kinnitati alles suvel – sisuliselt vaid paar kuud enne müügiperioodi. "Üle ega ümber ei saa erimeelsustest fikseeritud hinnaga lepingute tingimuste üle. Elektrit lisas õhku ka asjaolu, et teised müüjad alustasid müüki märksa hiljem kui meie," selgitas Rink.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Inimeste suhtumine turu avanemisse on olnud kriitiline, sest ehkki turg avaneb ja konkurents on hoo sisse saanud, ootab kliente uuest aastast ees siiski hinnatõus, märkis ta Eesti Energia pressiesindajale antud intervjuus.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Kolimine ühest riigist teise on palju enamat kui lihtsalt uue elu alustamine – see on pikk nimekiri küsimustest, muredest ja otsustest, mis algavad juba enne, kui esimene kolimiskast on suletud. Kuhu kõik mahub? Kas mööbel jõuab tervelt kohale? Ja mis saab siis, kui teel juhtub midagi ootamatut? Need on küsimused, mida Meu Express kuuleb iga päev ja millele neil on aastatepikkuse kogemuse toel välja kujunenud kindlad vastused.