Kui andmekaitse inspetsioon ei jää rahule Tallinna transpordiameti selgitustega ühistranspordi andmekogu kohta, võib inspektsioon nõuda andmekogu hävitamist.
Linna selgitusi ootab inspektsioon tuleva nädala alguseks.
Andmekaitse inspektsiooni nõunik Stiina Liivrand ütles
ERRi uudisteportaalile, et kui lahendus ei selgu, on võimalik süsteemide ajutine sulgemine kuni andmekogu korrektse kooskõlastamiseni. "Aga peame võimalikuks nõuda ka kogutud andmete kustutamist," rääkis Liivrand.
Andmekaitse inspektsioon jättis detsembris Tallinna transpordiameti ühiskaardi andmekogu kooskõlastamata ja võib teha ettekirjutuse isikustatud piletite kasutuse peatamiseks. Inspektsiooni hinnangul pole nad saanud piisavaid selgitusi, miks peab ühiskaardi andmekogu andmeid säilitama seitse aastat ja miks on nende andmete kasutajate ring nii lai.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Andmekogu hõlmab reisija nime, elukohta, isikukoodi, reisijale pileti ostnud inimese andmeid, sõidusoodustuse alust, liikumisteekond ning ka e-posti aadressi ja telefoninumbrit.
Tallinna transpordiameti juhataja Andres Harjo on varem selgitanud, et kõik need andmed on vajalikud piletimüügi arvestuse pidamiseks, kui piletiostja soovib tagant järele piletiostude kohta infot saada.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Lõviosa ehitusprojekti eelarvest ja kvaliteedist pannakse paika lähteülesannet koostades. Kui ehitaja sel hetkel koos tellija ja projekteerijatega laua taga ei istu, võib lõpphind kujuneda valusaks üllatuseks. Ehitusfirma Rand ja Tuulberg AS partnerlussuhete- ja müügijuht Kristjan Mardna räägib, kuidas ehitaja varajane kaasamine aitab vältida lisakulusid ja tagab, et unistused püsiksid kooskõlas reaalse eelarvega.