Heale kaubanduspinnale ning uutele kontseptsioonidele on E.L.L. Kinnisvara juhatuse esimehe Aldo Daponi hinnangul veel ruumi.
Turg kasvab iga aasta
ca 100 mln euro võrra, mis on ühe suure kaubanduskeskuse aastakäive. Lähemalt kaubanduspindade arengusuundadest saab lugeda Äripäeva kaubandusjuhtide teemaveebist kaubandus.ee
SIIT.„Mujal maailmas on kaubanduskeskused muutunud suuresti ajaveetmise kohaks – seda kahjuks täna Tallinnas tegutsevad keskused ei toeta," rääkis Dapon. "Puudub lisaks laiale kaubavalikule võimalus veeta vaba aega, kas siis sõprade või perega."
Autor: Haldusuudised.ee
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Fassaadide tootmine on viimase kümnendi jooksul teinud läbi suure muutuse. Kui varem tähendas tellimus etteantud jooniste järgi tootmist, siis nüüd oodatakse tootjalt terviklikkust: projekteerimist, tehnilisi lahendusi, tootmist ja paigaldust. Metallfassaadide tootja Parmet AS juht Erki Parik nendib, et selline muudatus teeb küll nende töö keerulisemaks, ent samas toob tellija jaoks kaasa parema tulemuse.