Heale kaubanduspinnale ning uutele kontseptsioonidele on E.L.L. Kinnisvara juhatuse esimehe Aldo Daponi hinnangul veel ruumi.
Turg kasvab iga aasta
ca 100 mln euro võrra, mis on ühe suure kaubanduskeskuse aastakäive. Lähemalt kaubanduspindade arengusuundadest saab lugeda Äripäeva kaubandusjuhtide teemaveebist kaubandus.ee
SIIT.„Mujal maailmas on kaubanduskeskused muutunud suuresti ajaveetmise kohaks – seda kahjuks täna Tallinnas tegutsevad keskused ei toeta," rääkis Dapon. "Puudub lisaks laiale kaubavalikule võimalus veeta vaba aega, kas siis sõprade või perega."
Autor: Haldusuudised.ee
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kolimine ühest riigist teise on palju enamat kui lihtsalt uue elu alustamine – see on pikk nimekiri küsimustest, muredest ja otsustest, mis algavad juba enne, kui esimene kolimiskast on suletud. Kuhu kõik mahub? Kas mööbel jõuab tervelt kohale? Ja mis saab siis, kui teel juhtub midagi ootamatut? Need on küsimused, mida Meu Express kuuleb iga päev ja millele neil on aastatepikkuse kogemuse toel välja kujunenud kindlad vastused.