G4S Eesti AS pressiesindaja Julia Garanža teatas, et Elioni rikkest tingitud viperused on likvideeritud ja töö täies mahus taastunud.
Garanža rääkis, et Estonian Airi mastaabis ebamugavustest neil juttu pole ning nimetas ettevõtet tabanud tõrkeid väikesteks viperusteks.
Elioni serverike tabas G4S kodulehe sisuhaldussüsteemi ja siseveebi ning kuna intranetis toimub turvatöötajate töötundide sisestamine, tekitas rike nende andmete sisestajatele lisatööd.
"Klienditeeninduslikust küljest ei kaasnenud rikkega ühtegi tõrget turvafirma töös, valvelahenduste toimimiseks kasutatakse teisi ühendusi," ütles Garanža. Ta selgitas, et kõik klienditeenindust puudutavad ühendused – sealhulgas häirete teenindamisega seonduv – on dubleeritud ja see tagab turvateenuse toimimise ka tehniliste probleemide korral.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kahjunõuet Garanža sõnul ei esitata kuna põhjustatud ebamugavusi hindab turvafirma minimaalseks.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Kolimine ühest riigist teise on palju enamat kui lihtsalt uue elu alustamine – see on pikk nimekiri küsimustest, muredest ja otsustest, mis algavad juba enne, kui esimene kolimiskast on suletud. Kuhu kõik mahub? Kas mööbel jõuab tervelt kohale? Ja mis saab siis, kui teel juhtub midagi ootamatut? Need on küsimused, mida Meu Express kuuleb iga päev ja millele neil on aastatepikkuse kogemuse toel välja kujunenud kindlad vastused.