EMT hinnangul on Emori uuring Elisa tellimustöö, kus terve turu kohta on tehtud üldistus 1000–1500 inimese ütluste baasil.
Elisa avalikustas täna TNS Emori turu-uuringu tulemused, mille järgi on Elisa mobiilside eraklienditurul 34% turuosaga uus turuliider. EMT ei pea seda uuringut adekvaatseks.
"Uuringus on kolme välja toodud operaatori turuosade kogusumma 97% (Elisa 34%, EMT 32% ja Tele2 31%), mis tõenäoliselt viitab sellele, et EMT turuosa on välja toodud ilma säästubränd Diilita," viitab EMT avalike suhete juht Kaja Sepp. "Kui väljajäänud osa 3% kuulub Diilile, on EMT turuosa isegi uuringu põhjal Elisa omast suurem (35%), kuid tegelikkuses on vahed veelgi suuremad," on Sepp veendunud.
Sepa sõnul on EMT turuosa 2012. aasta tulemuste põhjal 45%. "Enne konkurentide andmete avalikustamist hindasime oma turuosaks 44%, kuid see osutus eeldatust 1% võrra suuremaks. EMT hoiab kindlalt liidripositsiooni nii lepinguliste eraklientide kui äriklientide turul," on Sepp veendunud.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Fassaadide tootmine on viimase kümnendi jooksul teinud läbi suure muutuse. Kui varem tähendas tellimus etteantud jooniste järgi tootmist, siis nüüd oodatakse tootjalt terviklikkust: projekteerimist, tehnilisi lahendusi, tootmist ja paigaldust. Metallfassaadide tootja Parmet AS juht Erki Parik nendib, et selline muudatus teeb küll nende töö keerulisemaks, ent samas toob tellija jaoks kaasa parema tulemuse.