• 15.02.13, 16:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tele2: liider vahetub igas kvartalis

Tele2 Eesti kommunikatsioonijuhi Hans Saarvelti sõnul on vahed Eesti telekomiturul väga väikesed ja uuringute kohaselt vahetub turuosa liider pidevalt.
Eile teatas alustuseks Elisa, et TNS Emori turu-uuringu järgi on Elisa mobiilside eraklienditurul uus turuliider. EMT ei pea seda uuringut adekvaatseks, nende hinnangul hoiab EMT kindlalt liidripositsiooni nii lepinguliste eraklientide kui äriklientide turul.
“Näiteks TNS Emori 2012. aasta detsembris tehtud uuringu kohaselt oli Tele2 turuosa 33, EMT-l 32 ning Elisal 31 protsenti. Aasta jooksul on need positsioonid igas kvartalis vahetunud,” ütles Saarvelt ja lisas, et vahed on väiksemad kui statistiline veaprotsent.
“Turuosade vahetumine ei anna kliendile suurt midagi, meile on olulisem, et uuringud näitavad läbivalt, et Tele2 pakub parimat hinda,” ütles Saarvelt.

Artikkel jätkub pärast reklaami

*2012. detsembri ja kogu aasta TNS Emori uuringu lühikokkuvõte on lisatud manuses.
Autor: Haldusuudised.ee

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.11.25, 10:08
Parmeti uued väljakutsed: aina keerukamad fassaadiprojektid ja targemad lahendused
Fassaadide tootmine on viimase kümnendi jooksul teinud läbi suure muutuse. Kui varem tähendas tellimus etteantud jooniste järgi tootmist, siis nüüd oodatakse tootjalt terviklikkust: projekteerimist, tehnilisi lahendusi, tootmist ja paigaldust. Metallfassaadide tootja Parmet AS juht Erki Parik nendib, et selline muudatus teeb küll nende töö keerulisemaks, ent samas toob tellija jaoks kaasa parema tulemuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kinnisvarauudised esilehele