Tartu Linnavalitsus korraldab pakkumise Rebase 18 väikesadama ja Atlantise paadisilla kasutusse andmiseks.
„Sügiseks valmib Emajõe kaldal Sõpruse silla lähistel korralik sadamaala koos teenindava hoonega. Loodan, et leiame uuele paadisadamale ja Antlantise kaile vastutustundliku haldaja, kes pakub heal tasemel teenuseid nii Emajõel liiklejaile kui ka kaldal ajaveetjatele," ütles abilinnapea Kajar Lember.
Väikesadama rendilevõtja peab:
• pakkuma kõiki sadamaseadusest tulenevaid väikesadama teenuseid,
• üürima paatidele kaikohti,
• tagama ujuvkai väljatõstmise laevatamisperioodi lõpul,
• kai paigaldamine laevatamisperioodi alguses,
• korraldada väikepaatide tasuline hoidmine talveperioodil,
• pakkuma hooajaliselt ka autokaravani parkimise teenust.
Sadama pidaja kasutusse antakse sadamahooned koos inventari ja sadama juurde kuuluva infrastruktuuriga.
Atlantise paadisilla kasutustingimused näevad ette veesõidukitele tasulise randumise ja hoiustamise korraldamise, heakorra- ja hooldusremonditööd, samuti ujuvkai väljatõstmise ja paigaldamise.
Tartu linnale kuuluv Rebase 18 asuv väikesadam koos selle juurde kuuluva infrastruktuuriga ehitati projekti "Majanduslikult ja keskkondlikult jätkusuutlik Peipsi järve piirkond". Sadam asub Sõpruse silla lähistel ning hetkel on käimas sadamale nime valimise konkurss. Volikogu tegi ettepaneku nimetada uus sadam Karlova Paadisadamaks. Paadisadam alustab tööd tuleval kevadel.
Seotud lood
Väikesadamate võrgustiku väljaarendamiseks luuakse toetus, et tõsta Eesti kui mereturismi sihtkoha konkurentsivõimet. Väliskaubandus- ja ettevõtlusminister Anne Sulling allkirjastas täna määruse.
Üha rohkem ostjaid ja investoreid hindab tänapäeva kinnisvara puhul lisaks asukohale ja ruutmeetritele ka hoone jätkusuutlikkust, energiatõhusust, elukeskkonna kvaliteeti ja mugavust. Üks peamisi kvaliteedi ja jätkusuutlikkuse sümboleid on rohesertifitseerimine. LEED-sertifikaat – maailmas üks tunnustatumaid rohehoonete kvaliteedimärke – on Põhjamaades juba tavapraktika.