• 13.04.16, 11:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Bonava – NCC elamuarenduse uus kaubamärk

NCC uus kaubamärk Bonava plaanitakse lansseerida 2016. aasta jooksul kõigil kaheksal turul.
NCC elamuarendus võtab kasutusele uue brandi.
  • NCC elamuarendus võtab kasutusele uue brandi.
  • Foto: Erik Prozes
Bränd võtab tulevikku kaasa NCC pärandi, inimesed ja teadmised.
„Rootsi keeles tähendab “bo” elamist ja “nav” keskust. Bonava ei ehita pelgalt maju, vaid loob kodusid ja naabruskondi, kus inimesed oma igapäevaelu elavad. See eristab meid teistest ehitusfirmadest. Meil on suuremad ambitsioonid ja me tõesti tahame, et inimestel oleks parem elu,“ sõnab Michael Björklund, NCC juht Eestis ja Lätis.
Nagu nimigi ütleb, loob Bonava nii kodusid kui ka naabruskondi ning on üks juhtivaid elamuarenduse ettevõtteid Põhja-Euroopas. See on välja kasvanud NCCst ja loonud kodusid ning naabruskondi alates 1930ndatest aastatest. Praegu töötab Bonavas 1400 inimest, ettevõte tegutseb Rootsis, Soomes, Taanis, Norras, Saksamaal, Peterburis, Eestis ja Lätis ning selle käive on 13 miljardit Rootsi krooni.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 30.06.25, 11:17
Professionaalne kinnisvarahooldus ja avariiteenus lasevad keskenduda sellele, mis on päriselt oluline
Üks suurimaid väljakutseid, millega korteriühistud ja ettevõtted tihti kokku puutuvad, on hoonete tehnosüsteemide järjepidev hooldamine. Hoonetes on sageli väga palju erinevaid ning vajalikke süsteeme – küttesüsteemid, ventilatsioon, vesi ja kanalisatsioon –, mille kõikide regulaarne kontrollimine, hooldamine ja parendamine on tõrgete vältimiseks äärmiselt oluline.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kinnisvarauudised esilehele