Kortermajade arendaja NCC Elamuarendus võttis sarnaselt Skandinaavia ehituskontserni teiste elamuarenduse ärisuuna ettevõtetega kasutusele uue kaubamärgi Bonava, teatas ettevõte.

- Haaberstisse Pärnaõue eluasumi loonud ettevõte kannab nüüdsest nime Banava. Foto: Indrek Susi
“Meie elamuarendus on muutunud sedavõrd suureks ja oluliseks tegevusvaldkonnaks, et NCC kontsern otsustas selle tarbeks Eestis, Rootsis, Soomes, Taanis, Norras, Saksamaal, Venemaal ja Lätis eraldi ettevõtte ja kaubamärgi luua,” sõnas Bonava Eesti OÜ tegevjuht Timo Riismaa.
““Bo” tähendab rootsi keeles elamist ja “nav” keskust. Uus kaubamärk võimaldab meil senisest enam väljendada meie põhitegevust, see tähendab mitte ainult kortermajade vaid elukeskkondade- terviklike ja energiasäästlike naabruskondade rajamist.“
Lisaks kaubamärgile muutus ka NCC Elamuarendus OÜ juriidiline nimi, mis on Bonava Eesti OÜ. Ettevõtte kõik senised lepingud, registreerimisnumber ja aadress jäävad endiselt jõusse ja kehtima. Bonava on üks juhtivaid elamuarenduse ettevõtteid Põhja-Euroopas, mis on välja kasvanud NCC-st ja loonud kodusid ning naabruskondi alates 1930-ndatest aastatest.
Eestis on Bonava viimase üheteist aasta jooksul loonud neli terviklikku eluasumit enam kui 1300 koduga – Viimsi keskusse Tammeõue, Kadrioru ja Lasnamäe piirile Vana-Kuuli, Mustamäele Rabaküla ja Haaberstisse Pärnaõue. Lisaks Pärnaõuele ehitab Bonava praegu 84 korteriga Ketraja asumit Pelgurannas ja 68 korteriga korrusmaja Lasnamäel Sinimäe tänavas. Järgneva viie aasta jooksul plaanib ettevõte Tallinna ja selle naabrusse ehitada veel täiendavalt 1200-1500 korterit.
Seotud lood
Mikro- ja väikeettevõtete jaoks võib ootamatu rahavajadus tekkida igal hetkel, olgu selleks kiire vajadus varude täiendamiseks, ootamatud remondikulud või uus ärivõimalus.
Arvelduskrediit on loodud just selliste olukordade jaoks – see on kiire, paindlik ja kuluefektiivne lahendus, mis võimaldab ettevõtetel raha alati käepärast hoida.