• 22.06.17, 19:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Golfiautoga otse sadamakaile

Haven Kakumäe tegevjuht Neeme Kaarma avas Kakumäel 21 miljonit eurot maksva sadama esimese etapi, kus saab golfiautoga otse kaidele sõita ning niimoodi oma külalisi ja varustust transportida.
Inimesed uudistavad lindi läbilõikamist Haven Kakumäe sadamakail.
  • Inimesed uudistavad lindi läbilõikamist Haven Kakumäe sadamakail.
  • Foto: kinnisvarauudised.ee
"Sellist teenust mujal Läänemere jahisadamates ei pakuta," kommenteeris Kaarma.
Haven Kakumäe on uusim väikelaevade sadam Eestis, mis sisaldab avalikku meelelahutusala koos purjetamiskeskuse, laste purjespordikooli, rannajalgpalliväljaku, rannatennise ja rannavõrkpalli väljakutega. Üheks Kakumäe merenduskeskuse eeliseks paljude teiste jahisadamate ees on võimalus ühes kohas võtta vastu ja teenindada erineva suurusega väikelaevu nii suvel kui hoiustada neid talvel, sealhulgas ka superjahte, suuri aluseid, mis on kuni 30 meetri pikkused ja kuni neljameetrise süvisega. 
 Haven Kakumäe merenduskeskuses hakkavad toimuma nii kohalikud kui rahvusvahelised regatid, match race võistlused, vee-etendused, mereteemalised kultuuriüritused ja muud spordivõistlused. Vastavatud keskuse lahutamatuks osaks on suuresti ekspordile suunatud väikelaevade hooldus- ja teeninduskeskus.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Edaspidi paigaldatakse sadamasse ka kraanad.
Merenduskeskuse loomiseks on omanikud investeerinud 21 miljonit eurot. Keskuse lõplikul valmimisel luuakse kokku kuni 200 uut töökohta. 
Loe Alexela Oili ujuvtankla tulekust Kakumäe sadamasse SIIT.
Haven Kakumäe
27 fotot
  • Haven Kakumäe

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 15:00
Millerhawk vähendas hoone süsiniku jalajälge kolmandiku võrra – ilma lisakuluta
Elutsükli analüüs (LCA) on tööriist, mis aitab hinnata hoone keskkonnamõju selle „sünnist surmani“ – alates toormaterjalide kaevandamisest kuni lammutamise ja taaskasutuseni. Ehituses tähendab see näiteks seda, millist mõju avaldab betooni, terase või isolatsioonimaterjalide tootmine, transport, paigaldus ja hilisem hooldus meie kliimale.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kinnisvarauudised esilehele