Haven Kakumäe tegevjuht Neeme Kaarma avas Kakumäel 21 miljonit eurot maksva sadama esimese etapi, kus saab golfiautoga otse kaidele sõita ning niimoodi oma külalisi ja varustust transportida.

- Inimesed uudistavad lindi läbilõikamist Haven Kakumäe sadamakail.
- Foto: kinnisvarauudised.ee
"Sellist teenust mujal Läänemere jahisadamates ei pakuta," kommenteeris Kaarma.
Haven Kakumäe on uusim väikelaevade sadam Eestis, mis sisaldab avalikku meelelahutusala koos purjetamiskeskuse, laste purjespordikooli, rannajalgpalliväljaku, rannatennise ja rannavõrkpalli väljakutega. Üheks Kakumäe merenduskeskuse eeliseks paljude teiste jahisadamate ees on võimalus ühes kohas võtta vastu ja teenindada erineva suurusega väikelaevu nii suvel kui hoiustada neid talvel, sealhulgas ka superjahte, suuri aluseid, mis on kuni 30 meetri pikkused ja kuni neljameetrise süvisega.
Haven Kakumäe merenduskeskuses hakkavad toimuma nii kohalikud kui rahvusvahelised regatid, match race võistlused, vee-etendused, mereteemalised kultuuriüritused ja muud spordivõistlused. Vastavatud keskuse lahutamatuks osaks on suuresti ekspordile suunatud väikelaevade hooldus- ja teeninduskeskus.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Edaspidi paigaldatakse sadamasse ka kraanad.
Merenduskeskuse loomiseks on omanikud investeerinud 21 miljonit eurot. Keskuse lõplikul valmimisel luuakse kokku kuni 200 uut töökohta.
Loe Alexela Oili ujuvtankla tulekust Kakumäe sadamasse
SIIT.
Haven Kakumäe
Seotud lood
Fassaadide tootmine on viimase kümnendi jooksul teinud läbi suure muutuse. Kui varem tähendas tellimus etteantud jooniste järgi tootmist, siis nüüd oodatakse tootjalt terviklikkust: projekteerimist, tehnilisi lahendusi, tootmist ja paigaldust. Metallfassaadide tootja Parmet AS juht Erki Parik nendib, et selline muudatus teeb küll nende töö keerulisemaks, ent samas toob tellija jaoks kaasa parema tulemuse.