Mitmetes Kesk-Euroopa riikides tegutsev jaemüügikett PEPCO avab selle aasta juunis esimese kaupluse Tallinnas ja laiendab aasta lõpuks oma Eesti poodide võrku 13ni.
Kauplustesse hakatakse personali värbama veebruaris, avaldas ettevõte. Soodsa hinnaga rõivaid ja kodukaupu müüv jaekett kavatseb suurendada Eestis asuvate poodide arvu 2020. aasta lõpuks 26ni. PEPCO ligi 500 ruutmeetrised kauplused hakkavad asuma üle Eesti, peamiselt rohkem kui 10 000 elanikuga linnades.
PEPCOl on Tšehhis, Horvaatias, Ungaris, Poolas, Slovakkias, Sloveenias, Rumeenias ja Leedus kokku rohkem kui 1300 kauplust. Märtsis kavatseb PEPCO avada oma esimese poe Lätis.
Seotud lood
Kinnisvarahindade tõustes ja ettevõtete kontorivajaduste muutudes otsitakse üha nutikamaid viise uute vajadustega kohanemiseks. Hästi läbimõeldud sisekujundus võib muuta isegi vähesed ruutmeetrid funktsionaalseks ja inspireerivaks ruumiks. Vestlesime IKEA ärikliendiosakonna juhi Kärilin Kuhlapiga, et uurida, kuidas luuakse sisekujunduslahendusi üürikorteritesse ja mitmeotstarbelistesse kontoritesse. Samuti arutasime, miks on levinud, kuid ekslik arvamus, et sisekujundus on väikese või keskmise suurusega ettevõtete jaoks liiga kallis.