Siinne energiahiid Eesti Energia alustas elektrimüüki Soome kodutarbijatele. Soomest saab Eesti Energia jaoks viies turg ja seal keskendutakse tootepakkumises digitaalsetele lahendustele.

- Enefiti mobiilirakendus, millega Soome kodutarbija saab kulusid vähendada.
- Foto: Eesti Energia
“Soomest saab Eesti järel üks esimesi riike maailmas, mis võtab kasutusele infosüsteemi, kuhu on koondatud kõik elektri müügi ja ülekandmisega seotud lepingud ning elektritarbimise mõõteandmed,” kommenteeris Eesti Energia juhatuse esimees Hando Sutter ja lisas, et soomlased on ka ühed usinamad elektrimüüja vahetajad Euroopas.
Soome elektriklientide huvi uute pakkujate vastu on kõrge ning on olemas ka valmidus uusi ja innovaatilisemaid teenuseid proovida.
Välisturgudel on Eesti Energia tuntud Enefit brändi all. Enefiti pakkumine Soomes on keskendunud digitaalsetele lahendustele nagu kasutajasõbalik koduleht ning mobiilirakendus. Enefit Soome tegevdirektor Ville Pentti sõnul on Enefiti kontseptsioon olla Soomes energiamüüja telefonis. Soome kliente püütakse Eestis läbiproovitud lahendusega, mis võimaldas elektriarvet vähendada kuni 15%.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Sarnaselt Eesti Energia mobiiliäpiga näitab ka Enefiti äpp Soomes järgmise päeva elektrihindu ja võimaldab kliendil planeerida oma elektritarbimist vastavalt odavama hinnaga perioodidele.
Soome elektriturule sisenemine on osa Eesti Energia strateegilisest eesmärgist kasvada Balti riikide elektrimüüjast Läänemere piirkonna energiamüüjaks ja energiateenuste pakkujaks.
Seotud lood
Kinnisvarahindade tõustes ja ettevõtete kontorivajaduste muutudes otsitakse üha nutikamaid viise uute vajadustega kohanemiseks. Hästi läbimõeldud sisekujundus võib muuta isegi vähesed ruutmeetrid funktsionaalseks ja inspireerivaks ruumiks. Vestlesime IKEA ärikliendiosakonna juhi Kärilin Kuhlapiga, et uurida, kuidas luuakse sisekujunduslahendusi üürikorteritesse ja mitmeotstarbelistesse kontoritesse. Samuti arutasime, miks on levinud, kuid ekslik arvamus, et sisekujundus on väikese või keskmise suurusega ettevõtete jaoks liiga kallis.