Kuigi võiks arvata, et e-kaubanduse arenedes traditsiooniliste kaubanduspindade arv väheneb, tõestab areng vastupidist – turul on veel ruumi uue põlvkonna kaubanduskeskustele, kirjutab Eesti Kinnisvarafirmade Liidu tegevdirektor Tõnis Rüütel Äripäevas.

- Eesti Kinnisvarafirmade Liidu tegevjuht Tõnis Rüütel
Reaalsus on see, et kaubanduskeskusi tuleb mühinal juurde, samas renoveeritakse ja laiendatakse suuremahuliselt ka olemasolevaid. Areng muutub järjest põnevamaks.
Ees on huvitav aeg – kes võidab, kes kaotab? Suurim tulija on kahtlemata Pro Kapitali arendatav T1 Tallinn Mall Peterburi tee alguses, brutomahuga 130 000 m², sellest otseselt kaubanduspinda 55 000 m². Peale suure klassikalise kaubanduskeskuse on tegemist muljetavaldava vaba aja veetmise kohaga, sh kino ja juba elevust tekitava vaaterattaga, mille mõõtmeid, tõsi küll, on Lennujuhtimisteenistus märkimisväärselt kärpinud. Aga äge tuleb see ikkagi.
Seotud lood
Oma maja ehitamine on paljude eestlaste unistus, mis varem või hiljem esile kerkib. Kuid unistusest üksi ei piisa – vaja on teadmisi, rahalist paindlikkust ja julgust võtta vastutus. Kui kinnisvarahinnad on kõrged ja valmislahendused ei vasta ootustele, küsivad paljud pered: kas on võimalik ehitada maja odavamalt, ent siiski kvaliteetselt?