Kinnisvara valdkonnas on turundus ja müügivõtted üks peamisi tehinguni jõudmise aspekte, samas napib selleks sageli vahendeid. Kati Israeli sõnul on sotsiaalmeedia suurepärane võimalus end turundada suuremaid väljaminekuid tegemata.
Eestis on Facebook ja Instagram kõige populaarsemad sotsiaalmeedia platvormid nii kasutajate kui turundajate seas, aga kindlasti ei saa alahinnata ka LinkedIn’i ja YouTube’i. Kõiki neid võimalusi koolitusel ka analüüsitakse
Koolitusele on oodatud kinnisvara vahendajad, maaklerid, müügipartnerid, kuid ka muude valdkondade turundusjuhid ja turundusosakonna töötajad – kõik, kes puutuvad kokku turunduse, reklaami ja müügiga ning soovivad panna sotsiaalmeedia enda jaoks tõhusalt tööle.
Iga osaleja saab
•Uued teadmised, kuidas Facebookis ja Instagramis paremini oma sihtgruppideni jõuda
•Värske ülevaate sotsiaalmeedia erinevatest võimalustest ja trendidest
•Loetelu erinevatest äppidest, mis aitavad sotsiaalmeedia turundamisel
•Oskuse teha sotsiaalmeediasse videoid
•Teadmised ja näpunäited, kuidas inimestega paremini sotsiaalmeedia abil suhelda
•Esimese turundusvideo, mida kasutada sotsiaalmeedias
•Lihtsad näpunäited rohkemate jälgijate saamiseks
•Personaalse 30 päeva sotsiaalmeedia plaani
Kati Israel on kinnisvarasektoris tegutsenud pea kümme aastat. Oma karjääri alustas ta maaklerina RE/MAX Central kinnisvarabüroos ning juba esimese aasta lõpuks pälvis ta kontoris kõige innovaatilisem maakleri auhinna. Aasta hiljem viisid uuenduslikud ideed ja julge pealehakkamine teda esinema juba RE/MAX Euroopa konverentsile Viini, kus ta rääkis oma turundusideedest rohkem kui 1000 teise maakleri ees.
Kati soov olla teistest erinev ja julgus on olnud kindlasti üheks põhjuseks, miks on teda esinema kutsutud rohkem kui 13 riiki üle maailma, ta on andnud loenguid ja koolitusi Ameerikas, Egiptuses, Lõuna Aafrikas, Kanadas ning erinevates riikides Euroopas.