Eesti Raudtee ja LEONHARD WEISS OÜ sõlmisid Balti jaama laiendamise ehitusööde lepingu maksumusega veidi üle 3,3 miljoni euro, mille raames rajatakse kaks uut jaamateed koos platvormidega ning ehitatakse täiendav peatee Paldiski maantee viadukti ja Kitseküla peatuse vahele.

- Elroni reisirong Balti jaamas.
- Foto: Raul_Mee
Eelmisel aastal sai Tallinna üks vanimaid raudteejaamasid Balti jaam 150aastaseks. Kuigi aastate jooksul on jaama pidevalt kaasajastatud, siis uusi jaamateid ning platvorme pole sinna juba tükil ajal lisatud. „Meil on äärmiselt hea meel alustada Tallinna linna jaoks nõnda olulise sõlmpunkti Balti jaama ehitustöödega, sest uusi jaamateid pole sinna juurde ehitatud juba aastakümneid ning viimased suuremad renoveerimistööd platvormidega teostati 2012. aastal,“ kommenteeris Eesti Raudtee ehitusteenistuse juht Riho Vjatkin.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
„Neutra jaoks on jätkusuutlik kinnisvaraarendus olnud algusest peale põhimõtteline väärtus, mitte lihtsalt turutrend,“ tunnistab Neutra Grupi juht Kenneth Karpov. Seepärast lähtub Neutra kinnisvara arendades rahvusvaheliselt tunnustatud BREEAM-i ja LEED-i sertifikatsioonide nõuetest, et nende uute hoonete keskkonnamõju, energiakasutust ja sisekeskkonna kvaliteet vastaks kaasaja nõuetele.