Eesti Raudtee kuulutas välja ehitushanke Laagrisse ooteplatvormi ning jalgratta- ja jalakäijate tunneli rajamiseks. Tunneli ja platvormi rajamine on üks osa suuremast eesmärgist, milleks on Pääsküla ja Keila jaama vahele teise peatee rajamine.
„Laagri peatuskoht ja ülekäik on kohalike poolt üsna intensiivse kasutusega, uue raja lisamine olemasolevale ülekäigule ei tulnud seetõttu ohutuse vaatest kõne allagi ning seetõttu otsustati tunneli ehitamise kasuks,“ ütles Eesti Raudtee ehitusteenistuse juht Riho Vjatkin.
Lõviosa ehitusprojekti eelarvest ja kvaliteedist pannakse paika lähteülesannet koostades. Kui ehitaja sel hetkel koos tellija ja projekteerijatega laua taga ei istu, võib lõpphind kujuneda valusaks üllatuseks. Ehitusfirma Rand ja Tuulberg AS partnerlussuhete- ja müügijuht Kristjan Mardna räägib, kuidas ehitaja varajane kaasamine aitab vältida lisakulusid ja tagab, et unistused püsiksid kooskõlas reaalse eelarvega.
3,5 aasta pärast on Tallinnal olemas üldplaneering. Vanalinna arendamise osas leiti koostöökoht. Kivisaar ja Karro avaldasid, milline on nende nägemuses Tallinn aastal 2035.
Riim: Meie turu tüüpne eluase on magalapiirkonna tüüpkorter, mitte Kalamaja mereäärse uusarenduse luksuskorter, ja magala tüüpkorter on keskmist palka teenivale leibkonnale vägagi kättesaadav