Eesti Raudtee kuulutas välja ehitushanke Laagrisse ooteplatvormi ning jalgratta- ja jalakäijate tunneli rajamiseks. Tunneli ja platvormi rajamine on üks osa suuremast eesmärgist, milleks on Pääsküla ja Keila jaama vahele teise peatee rajamine.
„Laagri peatuskoht ja ülekäik on kohalike poolt üsna intensiivse kasutusega, uue raja lisamine olemasolevale ülekäigule ei tulnud seetõttu ohutuse vaatest kõne allagi ning seetõttu otsustati tunneli ehitamise kasuks,“ ütles Eesti Raudtee ehitusteenistuse juht Riho Vjatkin.
Tallinna külje alla kerkiv Järvekella elamurajoon on näide, kuidas konstruktiivne koostöö ja tänapäevane tehnoloogia muudavad ehitusprotsessi tõhusamaks, keskkonnasõbralikumaks ja kvaliteetsemaks. Seitsmest A-energiaklassi ridaelamust koosnev arendus valmib ehitusettevõtte Rand ja Tuulbergi ning arendaja LAAM Kinnisvara koostöös. Esmakordselt Eestis kasutatakse ehitusel 100% roheelektrit ja hooned valmivad Welementi tehases toodetud puit-elementidest.