Kinnisvaraarendaja Arco Vara avalikustas oma uue brändiidentiteedi, mille keskmes on pühendumus kaasaegsete ja jätkusuutlike kodude loomisele.
Arco Vara juht Kristina Mustonen selgitas, et brändi uuendamine oli vajalik selleks, et viia arendaja visuaalne ja strateegiline identiteet kooskõlla ettevõtte arengu ja kasvavate ambitsioonidega. „Brändi muutmise eesmärk on tugevdada Arco Vara turupositsiooni ja mainet,” ütles Mustonen. Ta usub, et värskendunud identiteet soodustab tugevamat klientide lojaalsust, toetab rahvusvahelist laienemist ja tugevdab Arco Vara positsiooni valitud tööandjana oma valdkonnas.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kinnisvaraturg muutub kiiresti, sest koduostjate ja üürnike ootused kodule on ajas nihkunud. Kuna eluasemekulud kasvavad ja perede eelarved on pingul, eelistatakse üha enam kodusid, kuhu saab kohe sisse kolida ning millel on hea hinna-kvaliteedi suhe. See areng mõjutab oluliselt ka seda, kuidas arendajad ja sisekujundajad eluruume planeerivad. Kinnisvaraeksperdi sõnul teevad inimesed ostuotsuse kiiremini, kui nad ei pea tegema suuri lisakulutusi.