• 05.11.10, 07:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Miks ettevõtja määrib oma nime?

Kirjutasime eile ja täna Äripäevas ühest labasest petuskeemist, kuidas Wolmreks Ehituse ja Kristiine Ehituse omanikud kümnetel ettevõtjatel naha üle kõrvade tõmbasid.
Mind on varem pannud ja paneb ka nüüd taas imestama ettevõtjate suhtumine oma mainesse.
Wolmreks Ehituse ja Kristiine Ehituse omanikul Adu Hakil õnnestus küll skeemitades oma firmadesse  jätta ligi paarkümmend miljonit krooni võõrast raha, kuid ta pidi loobuma heast nimest.
Selleks korraks on majanduskriis läbi ja languse ajal sassi läinud suhted ning äripartneritelt vaiba alt ära tõmbamised hakkavad järgnevatel aastatel valusalt kätte maksma. Kui tulevikus peaks Haki oma tegemistega ületama uudiskünnise, siis tõenäoliselt mainitakse taustainfona ära ka sel nädalal avalikuks saanud ja kriminaaluurimise kaasa toonud kelmuse juhtum.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Need miljonid tunduvad väikse summana selle eest, et Hakit saadab elu lõpuni kelmi kuulsus.
Autor: Haldusuudised.ee

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.11.25, 10:08
Parmeti uued väljakutsed: aina keerukamad fassaadiprojektid ja targemad lahendused
Fassaadide tootmine on viimase kümnendi jooksul teinud läbi suure muutuse. Kui varem tähendas tellimus etteantud jooniste järgi tootmist, siis nüüd oodatakse tootjalt terviklikkust: projekteerimist, tehnilisi lahendusi, tootmist ja paigaldust. Metallfassaadide tootja Parmet AS juht Erki Parik nendib, et selline muudatus teeb küll nende töö keerulisemaks, ent samas toob tellija jaoks kaasa parema tulemuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kinnisvarauudised esilehele