• 12.11.19, 10:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

5 nippi, kuidas end kinnisvaramaaklerina turundada

70%. kogu äritegevusest on suhted. Levinud on arusaam, et mida rohkem inimesi sa tead, seda edukam oled. Ma vaidlen sellele vastu ning ütlen, et mida rohkem inimesi sind teavad, seda edukam oled.
5 nippi, kuidas end kinnisvaramaaklerina turundada
  • Foto: Erakogu
Kinnisvaramaakleri eesmärk on olla koguaeg pildis, et klientide osakaal võimalikult jõudsalt kasvaks. Kuidas aga panna inimesed rääkima sinust? Väga lihtne – tee ennast nähtavaks sotsiaalmeedias. Sotsiaalmeedia üks parimaid viise, kuidas üles ehitada persoonibränd. Kui paned inimesed ennast jälgima, hakkavad nad sinust rääkima ning lõpuks ostavad nad ka sinu teenust. Toon välja viis nippi, mis mind uute klientide leidmisel on aidanud.
1.Tee selgeks, kes on sinu sihtgrupp
Erinevad sihtgrupid kasutavad erinevaid sotsiaalmeediakanaleid. Selleks, et olla kindel, et kogu töö jõuaks õigete inimesteni, on väga oluline lahti mõtestada, keda sa sihid ja millised on nende inimeste käitumisharjumused. Kui sa tead, kes on su sihtgrupp, on sul lihtne välja valida kanalid, kus neid püüdma lähed. Minu soovitus on valida 2-3 erinevat kanalit, kus reklaami teha ja oma persoonibrändi üles ehitada.

Artikkel jätkub pärast reklaami

2.Vaata üle oma profiil
Sotsiaalmeedia osatähtsus on kasvanud meeletult ja sellepärast on väga oluline, et sinu sotsiaalmeedia peegeldaks seda, kellena tahad end näidata. Mõtle hästi, kas sinu profiilipilt toetab sinu loodud persoonibrändi. Kas see, mida sa postitad, kommenteerid või like’d aitab soovitud kuvandi loomisele kaasa? Mis on Sinu sõnum ja kas sinu kuvand sotsiaalmeedias on meeldiv ja professionaalne?
Ma ütlen tihtipeale inimestele, et kui Sa tahad kasutada sotsiaalmeediat oma töövahendina, siis ei ole vaja postitada pilte oma kallimaga suudlemas või muuta oma suhtestaatust iga kahe nädala tagant. Tasub ka hästi järele mõelda, kas pildid koduloomadest ja lastest aitavad sul saada uusi kliente või saavutada seatud eesmärke.
Näiteks, kui oled kinnisvaramaakler ja keegi soovitab sind oma sõbrale. Väga võimalik, et see sõber teeb taustauuringut sotsiaalmeedias. Kui ta erinevatel kontodel kolades, leiab pilte vaid nunnudest kassidest ja lastest, tekib tal suure tõenäosusega küsimus, kas tegemist on ikkagi nii hea maakleriga. Kui ta on oma töös nii hea, siis miks pole ta profiilil selle kohta ühtegi märget? Mõtle, kas sa ise teeksid sellise inimesega koostööd, ostaksid tema teenust või toodet?
PANE TÄHELE!
Koolitus: Eneseturundus kinnisvaras
Koolitaja: Kati Israel
Koolituskuupäev: 19.11.2019
Pane ennast kirja SIIN.
3.Järjepidevus viib sihile
Nii nagu enamike asjadega elus, tuleb ka postitamisega sotsiaalmeedias olla järjepidev. Ainult nii võid jõuda soovitud tulemusteni, ehitades üles olulise suhtevõrgustiku inimestest, kes sinu tegemisi jälgivad. Kui sa suhtled oma jälgijatega, annad neile kasulikku infot ja täidad nende ekraani positiivse energiaga, saavad neist inimestest ühel päeval väga suure tõenäosusega ka sinu kliendid.
4.Ole salapärane
Tee ennast ja oma postitused huvitavaks ja mänguliseks. Mulle meeldib alati tuua näiteid Apple turundusstrateegiast. Juba aasta enne uue Iphone’i välja tulemist, antakse vihjeid selle kohta, milline näeb välja uus telefon ja mis on selle supervõimed. Nii juhtubki, et kõvasti enne seda, kui telefon ilmavalgust näeb, räägivad inimesed sellest, tehes Apple’le orgaanilist reklaami.
5.Postita ainult kvaliteetseid pilte ja videosid
Piltide kvaliteet on väga oluline! Kui otsustad olla sotsiaalmeedias nähtav, tee seda hästi! Pilt, millele su potentsiaalne klient sotsiaalmeedias peale satub, võib määrata palju rohkem kui sa oskad arvata. See võib kujundada inimese nägemust sinust. See võib suunata teda ostu sooritama, aga ka brauserit sulgema ja mitte kunagi enam sinu kontole tagasi tulema!

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.10.25, 11:56
Kui ehitaja ühineb projektiga alles projekteerimise lõpus, on viga juba sisse programmeeritud
Lõviosa ehitusprojekti eelarvest ja kvaliteedist pannakse paika lähteülesannet koostades. Kui ehitaja sel hetkel koos tellija ja projekteerijatega laua taga ei istu, võib lõpphind kujuneda valusaks üllatuseks. Ehitusfirma Rand ja Tuulberg AS partnerlussuhete- ja müügijuht Kristjan Mardna räägib, kuidas ehitaja varajane kaasamine aitab vältida lisakulusid ja tagab, et unistused püsiksid kooskõlas reaalse eelarvega.

Enimloetud

1
Suur lugu
  • 22.10.25, 11:46
Turujagamine. Arendajad: need arendajad on edaspidi võitjad, need kaotajad
Turureha liigub armutult edasi. Kas ehitajate õnn jääb üürikeseks?
2
  • ST
Sisuturundus
  • 09.10.25, 09:00
Sossi mäele kerkiv Eesti esimene puitkõrghoone murrab nii ehitus- kui ohutusmüüte
3
Uudised
  • 22.10.25, 09:43
Liven kavatseb Haaberstisse 20-miljonilist arendust
4
Uudised
  • 22.10.25, 07:15
Vaata, kuidas on viimase 5 aastaga muutunud korterite toalisus
5
Uudised
  • 20.10.25, 10:48
Vastulause: Broneerimisleping ei ole tühine paber – ärge eksitage ostjaid vastupidisega!
Viimastel aastatel on artikli autori praktikas nii esimese kui teise astme kohtud lihtkirjaliku broneerimislepingu kehtivust eeltoodule tuginedes korduvalt kinnitanud. Vastupidiseid näiteid ei ole!
6
  • ST
Sisuturundus
  • 13.10.25, 11:56
Kui ehitaja ühineb projektiga alles projekteerimise lõpus, on viga juba sisse programmeeritud

Hetkel kuum

LEADELL Pilv Advokaadibüroo vandeadvokaat ja partner Pirkka-Marja Põldvere.
Uudised
  • 20.10.25, 10:48
Vastulause: Broneerimisleping ei ole tühine paber – ärge eksitage ostjaid vastupidisega!
Viimastel aastatel on artikli autori praktikas nii esimese kui teise astme kohtud lihtkirjaliku broneerimislepingu kehtivust eeltoodule tuginedes korduvalt kinnitanud. Vastupidiseid näiteid ei ole!
Saue Smart ärihoonele omistati LEED Silver sertifikaat, mis kinnitab hoone vastavust rahvusvahelistele keskkonnasäästlike ehitiste standarditele.
TOP
  • 15.10.25, 09:57
Hoonearendajate TOP | Võitja käive ja kasum tegid võimsa hüppe
Arco Vara tegevjuht Kristina Mustonen seisab hiljuti  ettevõtte omandatud Lutheri kvartali taustal.  See Tallinna südalinna kroonijuveel hakkab mängima aiva olulisemat rolli.
Suur lugu
  • 22.10.25, 11:46
Turujagamine. Arendajad: need arendajad on edaspidi võitjad, need kaotajad
Turureha liigub armutult edasi. Kas ehitajate õnn jääb üürikeseks?
Kinnisvaraturg ei saa olla muust majandusest eraldiseisev, osutab tõsiasjale tähelepanu Ober-Haus Real Estate Advisors AS tegevjuht Keir Hildebrand.
Suur lugu
  • 15.10.25, 13:10
Enam ei tööta mõtteviis: „maa maksis nii palju, ehitus nii palju – odavamalt müüa ei saa“
Järjest olulisemaks muutub nüüd arendajate kapitaliseeritus. Üüriturul väljakutsed kasvavad.
Värske kvartal laiub Bekkeri sadama juures.
Uudised
  • 17.10.25, 11:16
Galerii: Scandium avas Marati kvartali
Vaata, kes kõik avamisel olid ja mida nad tegid! Lisaks kvartalis välis- ja sisevaated.
Arendus asub üsna kesklinnas.
Uudised
  • 17.10.25, 11:43
Liven alustab Uues Maailmas Virmalise kodude rajamisega
Vaata galeriid, mis sinna tuleb.
Riigiarhitekt Tõnis Arjus ja Tallinna linnaarhitekt Andro Mänd.
Uudised
  • 16.10.25, 13:02
Riigiarhitekt ja linnaarhitekt: võõrandamisest saab väärindamine ja kaevikutest tullakse koostööle
Tallinnas on nüüd olemas ka planeeringu menetlemise kiirtee
  • ST
Sisuturundus
  • 10.10.25, 17:12
Everaus Kinnisvara pakub investoritele 10% tootlusega võlakirju

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kinnisvarauudised esilehele