Kinnisvaramaakleri eesmärk on olla koguaeg pildis, et klientide osakaal võimalikult jõudsalt kasvaks. Kuidas aga panna inimesed rääkima sinust? Väga lihtne – tee ennast nähtavaks sotsiaalmeedias. Sotsiaalmeedia üks parimaid viise, kuidas üles ehitada persoonibränd. Kui paned inimesed ennast jälgima, hakkavad nad sinust rääkima ning lõpuks ostavad nad ka sinu teenust. Toon välja viis nippi, mis mind uute klientide leidmisel on aidanud.
1.Tee selgeks, kes on sinu sihtgrupp
Erinevad sihtgrupid kasutavad erinevaid sotsiaalmeediakanaleid. Selleks, et olla kindel, et kogu töö jõuaks õigete inimesteni, on väga oluline lahti mõtestada, keda sa sihid ja millised on nende inimeste käitumisharjumused. Kui sa tead, kes on su sihtgrupp, on sul lihtne välja valida kanalid, kus neid püüdma lähed. Minu soovitus on valida 2-3 erinevat kanalit, kus reklaami teha ja oma persoonibrändi üles ehitada.
2.Vaata üle oma profiil
Sotsiaalmeedia osatähtsus on kasvanud meeletult ja sellepärast on väga oluline, et sinu sotsiaalmeedia peegeldaks seda, kellena tahad end näidata. Mõtle hästi, kas sinu profiilipilt toetab sinu loodud persoonibrändi. Kas see, mida sa postitad, kommenteerid või like’d aitab soovitud kuvandi loomisele kaasa? Mis on Sinu sõnum ja kas sinu kuvand sotsiaalmeedias on meeldiv ja professionaalne?
Ma ütlen tihtipeale inimestele, et kui Sa tahad kasutada sotsiaalmeediat oma töövahendina, siis ei ole vaja postitada pilte oma kallimaga suudlemas või muuta oma suhtestaatust iga kahe nädala tagant. Tasub ka hästi järele mõelda, kas pildid koduloomadest ja lastest aitavad sul saada uusi kliente või saavutada seatud eesmärke.
Näiteks, kui oled kinnisvaramaakler ja keegi soovitab sind oma sõbrale. Väga võimalik, et see sõber teeb taustauuringut sotsiaalmeedias. Kui ta erinevatel kontodel kolades, leiab pilte vaid nunnudest kassidest ja lastest, tekib tal suure tõenäosusega küsimus, kas tegemist on ikkagi nii hea maakleriga. Kui ta on oma töös nii hea, siis miks pole ta profiilil selle kohta ühtegi märget? Mõtle, kas sa ise teeksid sellise inimesega koostööd, ostaksid tema teenust või toodet?
PANE TÄHELE!
Koolitus: Eneseturundus kinnisvaras
Koolitaja: Kati Israel
Koolituskuupäev: 19.11.2019
Pane ennast kirja SIIN.
3.Järjepidevus viib sihile
Nii nagu enamike asjadega elus, tuleb ka postitamisega sotsiaalmeedias olla järjepidev. Ainult nii võid jõuda soovitud tulemusteni, ehitades üles olulise suhtevõrgustiku inimestest, kes sinu tegemisi jälgivad. Kui sa suhtled oma jälgijatega, annad neile kasulikku infot ja täidad nende ekraani positiivse energiaga, saavad neist inimestest ühel päeval väga suure tõenäosusega ka sinu kliendid.
4.Ole salapärane
Tee ennast ja oma postitused huvitavaks ja mänguliseks. Mulle meeldib alati tuua näiteid Apple turundusstrateegiast. Juba aasta enne uue Iphone’i välja tulemist, antakse vihjeid selle kohta, milline näeb välja uus telefon ja mis on selle supervõimed. Nii juhtubki, et kõvasti enne seda, kui telefon ilmavalgust näeb, räägivad inimesed sellest, tehes Apple’le orgaanilist reklaami.
5.Postita ainult kvaliteetseid pilte ja videosid
Piltide kvaliteet on väga oluline! Kui otsustad olla sotsiaalmeedias nähtav, tee seda hästi! Pilt, millele su potentsiaalne klient sotsiaalmeedias peale satub, võib määrata palju rohkem kui sa oskad arvata. See võib kujundada inimese nägemust sinust. See võib suunata teda ostu sooritama, aga ka brauserit sulgema ja mitte kunagi enam sinu kontole tagasi tulema!