Autor: Mikk Sillamaa • 8. juuni 2020
Ainult tellijatele

Stell Eesti juht: klientide nõudmistes toimus sisuline nihe

Kinnisvara korrashoiu valdkonna teenusekontseptsioonide teravikud ja tahud on viimastel kuudel ümber paigutunud. Kahtlemata suurima tähelepanu on saanud heakorrateenused, kus klientide ootustes ja nõudmistes on toimunud sisuline nihe. Esikohal on terviseohutus ning turvalise töökeskkonna tagamine nii klientidele kui ka puhastusteenindajatele, kirjutab Stell Eesti juhatuse esimees Mikk Sillamaa.

Autor: Stell Eesti

Koroonakriis tõestas ilmekalt, kui olulist rolli mängib ettevõtte jaoks sihikindel, ent paindlik äristrateegia, erinevate tööprotsesside pidev ülevaatamine ja kaasajastamine ning headel aegadel loodud tugev finantspositsioon.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

Vormista püsimaksega tellimus kohe ja saad:

  • Ligipääsu uudistele ning turuülevaadetele äri- ja elukondliku kinnisvara valdkonnast
  • Ligipääsu väärt nõuandeartiklitele kinnisvaraga seotud valdkonna spetsialistidelt
  • Ligipääsu suuremate kinnisvaraettevõtete majandustulemustele
  • Ligipääsu kinnisvarateemalistele raadiosaadetele kõik ühest kohast
  • Ligipääsu kord nädalas ilmuvale kinnisvarauudised.ee uudiskirjale
Jaga lugu
Kinnisvarauudised.ee toetajad:
Eva KiislerEhitusväljaannete juhtTel: 56 600 050
Sandra MalvikEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 58 552 554
Rivo HabakukReklaami projektijuhtTel: 56 861 806