• 08.06.20, 10:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Stell Eesti juht: klientide nõudmistes toimus sisuline nihe

Kinnisvara korrashoiu valdkonna teenusekontseptsioonide teravikud ja tahud on viimastel kuudel ümber paigutunud. Kahtlemata suurima tähelepanu on saanud heakorrateenused, kus klientide ootustes ja nõudmistes on toimunud sisuline nihe. Esikohal on terviseohutus ning turvalise töökeskkonna tagamine nii klientidele kui ka puhastusteenindajatele, kirjutab Stell Eesti juhatuse esimees Mikk Sillamaa.
Stell Eesti juht: klientide nõudmistes toimus sisuline nihe
  • Foto: Stell Eesti
Koroonakriis tõestas ilmekalt, kui olulist rolli mängib ettevõtte jaoks sihikindel, ent paindlik äristrateegia, erinevate tööprotsesside pidev ülevaatamine ja kaasajastamine ning headel aegadel loodud tugev finantspositsioon.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.25, 11:15
Pingeteta üle piiride. Kuidas muuta rahvusvaheline kolimine lihtsaks ja inimlikuks?
Kolimine ühest riigist teise on palju enamat kui lihtsalt uue elu alustamine – see on pikk nimekiri küsimustest, muredest ja otsustest, mis algavad juba enne, kui esimene kolimiskast on suletud. Kuhu kõik mahub? Kas mööbel jõuab tervelt kohale? Ja mis saab siis, kui teel juhtub midagi ootamatut? Need on küsimused, mida Meu Express kuuleb iga päev ja millele neil on aastatepikkuse kogemuse toel välja kujunenud kindlad vastused.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kinnisvarauudised esilehele