• 08.06.20, 10:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Stell Eesti juht: klientide nõudmistes toimus sisuline nihe

Kinnisvara korrashoiu valdkonna teenusekontseptsioonide teravikud ja tahud on viimastel kuudel ümber paigutunud. Kahtlemata suurima tähelepanu on saanud heakorrateenused, kus klientide ootustes ja nõudmistes on toimunud sisuline nihe. Esikohal on terviseohutus ning turvalise töökeskkonna tagamine nii klientidele kui ka puhastusteenindajatele, kirjutab Stell Eesti juhatuse esimees Mikk Sillamaa.
Stell Eesti juht: klientide nõudmistes toimus sisuline nihe
  • Foto: Stell Eesti
Koroonakriis tõestas ilmekalt, kui olulist rolli mängib ettevõtte jaoks sihikindel, ent paindlik äristrateegia, erinevate tööprotsesside pidev ülevaatamine ja kaasajastamine ning headel aegadel loodud tugev finantspositsioon.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.11.25, 10:08
Parmeti uued väljakutsed: aina keerukamad fassaadiprojektid ja targemad lahendused
Fassaadide tootmine on viimase kümnendi jooksul teinud läbi suure muutuse. Kui varem tähendas tellimus etteantud jooniste järgi tootmist, siis nüüd oodatakse tootjalt terviklikkust: projekteerimist, tehnilisi lahendusi, tootmist ja paigaldust. Metallfassaadide tootja Parmet AS juht Erki Parik nendib, et selline muudatus teeb küll nende töö keerulisemaks, ent samas toob tellija jaoks kaasa parema tulemuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kinnisvarauudised esilehele