7. detsember 2006
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

TeliaSonera hakkab kaubamärke vähendama

Eesti Telekomi suuromanik TeliaSonera kavatseb vähendada kaubamärke, kirjutab Soome majandusleht Kauppalehti.

Peamiselt Läänemere regioonis tegutseva ettevõttel on 12 riigis kasutusel kokku 21 kaubamärki, näiteks Norras on neid kolm. Ettevõtte tegevjuhi Anders Igeli sõnul konkreetset otsust kaubamärkide vähendamise kohta veel ei ole, kuid nii suure kaubamärkide arvu vajadust uuritakse. Paneme kaubamärgid rääkima ühest TeliaSonerast, lisas ta. Ettevõtte uus pressijuht Ewa Lagerqvist on vihjanud et loobuda võidakse isegi TeliaSonera nimest.

Ajalehe sõnul on üks põhjus, ehkki Igel ise seda ei kinnita, ettevõtte uuest aastast loodav uus struktuur, mis ei ole enam riigi- vaid tootepõhine. Rahvusvahelised ettevõtted pole päris hästi tajunud, et TeliaSonera on kohal, seda eriti Balti riikides, kus Diil, Elion, Ezys ja Omnitele on paljude kõrvade jaoks võõras. Maailma suurim telefonioperaator on näiteks valinud teise tee. Gigant on ostnud ettevõtteid oma lipu alla.

Autor: Haldusuudised.ee

Jaga lugu
Kinnisvarauudised.ee toetajad:
Helen RootsKinnisvarauudised.ee juhtTel: 55 988 223
Triin UibopuuEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 51 990 655
Rivo HabakukReklaami projektijuhtTel: 58 361 474