Ladina-Ameerika telefonioperaator Telefonica
tunnistas, et kliendid ei saa mobiili TVst aru ja ei taha seda ka kasutada.
Telefonica oli sunnitud oma mobiili televisiooni teenuse väljatuleku edasi lükkama, kuna kliendid ei saa teenuse mõttest aru, kirjutas Register.
Telefonica presidendi Jose Maria Alvarez-Palette sõnul on olemas ideaalselt toimiv tehniline lahendus, mida saaks koheselt kasutada. "Kuid kliendid väidavad, et see on mõttetu teenus," lisas ta.
Ka iPodiga saab videoid vaadata, kuid Orange andmetel vaatab keskmine kasutaja kaks ja pool minutit TVd päevas.
Analüütikute hinnangul on vaatajad mobiilsest televisioonist huvitatud vaid juhul, kui see on lühike, terav ja odav.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Üha rohkem ostjaid ja investoreid hindab tänapäeva kinnisvara puhul lisaks asukohale ja ruutmeetritele ka hoone jätkusuutlikkust, energiatõhusust, elukeskkonna kvaliteeti ja mugavust. Üks peamisi kvaliteedi ja jätkusuutlikkuse sümboleid on rohesertifitseerimine. LEED-sertifikaat – maailmas üks tunnustatumaid rohehoonete kvaliteedimärke – on Põhjamaades juba tavapraktika.