Ladina-Ameerika telefonioperaator Telefonica 
tunnistas, et kliendid ei saa mobiili TVst aru ja ei taha seda ka kasutada.
Telefonica oli sunnitud oma mobiili televisiooni teenuse väljatuleku edasi lükkama, kuna kliendid ei saa teenuse mõttest aru, kirjutas Register.
Telefonica presidendi Jose Maria Alvarez-Palette sõnul on olemas ideaalselt toimiv tehniline lahendus, mida saaks koheselt kasutada. "Kuid kliendid väidavad, et see on mõttetu teenus," lisas ta.
Ka iPodiga saab videoid vaadata, kuid Orange andmetel vaatab keskmine kasutaja kaks ja pool minutit TVd päevas.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Analüütikute hinnangul on vaatajad mobiilsest televisioonist huvitatud vaid juhul, kui see on lühike, terav ja odav.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Kolimine ühest riigist teise on palju enamat kui lihtsalt uue elu alustamine – see on pikk nimekiri küsimustest, muredest ja otsustest, mis algavad juba enne, kui esimene kolimiskast on suletud. Kuhu kõik mahub? Kas mööbel jõuab tervelt kohale? Ja mis saab siis, kui teel juhtub midagi ootamatut? Need on küsimused, mida Meu Express kuuleb iga päev ja millele neil on aastatepikkuse kogemuse toel välja kujunenud kindlad vastused.