Ladina-Ameerika telefonioperaator Telefonica
tunnistas, et kliendid ei saa mobiili TVst aru ja ei taha seda ka kasutada.
Telefonica oli sunnitud oma mobiili televisiooni teenuse väljatuleku edasi lükkama, kuna kliendid ei saa teenuse mõttest aru, kirjutas Register.
Telefonica presidendi Jose Maria Alvarez-Palette sõnul on olemas ideaalselt toimiv tehniline lahendus, mida saaks koheselt kasutada. "Kuid kliendid väidavad, et see on mõttetu teenus," lisas ta.
Ka iPodiga saab videoid vaadata, kuid Orange andmetel vaatab keskmine kasutaja kaks ja pool minutit TVd päevas.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Analüütikute hinnangul on vaatajad mobiilsest televisioonist huvitatud vaid juhul, kui see on lühike, terav ja odav.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Fassaadide tootmine on viimase kümnendi jooksul teinud läbi suure muutuse. Kui varem tähendas tellimus etteantud jooniste järgi tootmist, siis nüüd oodatakse tootjalt terviklikkust: projekteerimist, tehnilisi lahendusi, tootmist ja paigaldust. Metallfassaadide tootja Parmet AS juht Erki Parik nendib, et selline muudatus teeb küll nende töö keerulisemaks, ent samas toob tellija jaoks kaasa parema tulemuse.