Kuigi tänavu on tulekahjudes inimesi
hukkunud ja päästeamet korraldas suitsuanduri tutvustuse kampaania, pole neid
kauplustest rohkem ostma hakatud.
Päästeamet korraldas 19. veebruarist 1. aprillini teavituskampaania "Suitsuandur päästab elusid", et tutvustada suitsuandurit kui üht lihtsamat ja odavamat elupäästjat, kirjutas Järva Teataja.
Aasta esimestel kuudel on suitsuanduri vajalikkusest palju juttu teinud ka meedia, sest tulekahjudes on elu kaotanud erakordselt palju inimesi.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Suitsuandurite müüjad Paides kinnitavad, et müük pole sellest hoolimata suurenenud.
Kustutaja müügiesindaja Paides Harivald Reim selgitas, et ostetakse keskmiselt üks suitsuandur päevas ja nii juba pikka aega.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Fassaadide tootmine on viimase kümnendi jooksul teinud läbi suure muutuse. Kui varem tähendas tellimus etteantud jooniste järgi tootmist, siis nüüd oodatakse tootjalt terviklikkust: projekteerimist, tehnilisi lahendusi, tootmist ja paigaldust. Metallfassaadide tootja Parmet AS juht Erki Parik nendib, et selline muudatus teeb küll nende töö keerulisemaks, ent samas toob tellija jaoks kaasa parema tulemuse.