Kuigi tänavu on tulekahjudes inimesi
hukkunud ja päästeamet korraldas suitsuanduri tutvustuse kampaania, pole neid
kauplustest rohkem ostma hakatud.
Päästeamet korraldas 19. veebruarist 1. aprillini teavituskampaania "Suitsuandur päästab elusid", et tutvustada suitsuandurit kui üht lihtsamat ja odavamat elupäästjat, kirjutas Järva Teataja.
Aasta esimestel kuudel on suitsuanduri vajalikkusest palju juttu teinud ka meedia, sest tulekahjudes on elu kaotanud erakordselt palju inimesi.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Suitsuandurite müüjad Paides kinnitavad, et müük pole sellest hoolimata suurenenud.
Kustutaja müügiesindaja Paides Harivald Reim selgitas, et ostetakse keskmiselt üks suitsuandur päevas ja nii juba pikka aega.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
“Me vaatasime mitmete arhitektuuribüroode portfoolioid läbi, Kontsept Arhitektuuribüroo stiil oli kõige rohkem meie moodi,” ütleb majaperemees Tanel vastvalminud maja ees, endal üks laps süles ning teine jala küljes. Suure inimeste jutud tõmbavad ikka väikeseid inimesi magnetina ligi. Majaperenaine Maris lisab: “Kui me saatsime Kontseptile päringu, kutsusid nad meid kontorisse külla, et plaane lähemalt arutama.” See kõlas nagu lubadus meeldivaks koostööks.