Ameerika Ühendriikide turundusfirma eMarketer
analüütikud leidsid, et riigi internetikasutajate seas on 51,7% naisi ehk 97,2
miljonit inimest.
CyberSecurity.ru vahendab analüütikuid, kelle sõnul oli internet algul meeste pärusmaa vaid seetõttu, et seda kasutati uurimiskeskustes ja sõjalistes baasides. 15 järgneva aasta jooksul muutus internet üha vähem spetsialiseerituks ning üha rohkem glamuurseks, nii et hakkas naisi köitma rohkem kui mehi. Lisaks on viimase 5-6 aasta jooksul tekkinud üha rohkem naissoost programmeerijaid ja IT-juhte.
Viimase poole aasta jooksul on sarnaste internetiuuringutega välja tulnud ka comScore Media Matrix, Arbitron ja Edison Media, kes kõik on jõudnud järeldusele, et internet feminiseerub.
Uurijad tegid ühtlasi kindlaks, et internetti kasutavad naised väldivad keerulisi multimeedia lahendusi ja võrguteenuseid. Näiteks vaid 66% naistest vaatab online-videosid. Meeste seas on vastav näitaja 78%.
Ameerika analüütikute hinnangul kasutab täna internetti 78,4% naistest ja 76,7% meestest. Prognooside kohaselt kasutab Ameerika Ühendriikides 2011. aastal internetti 109,7 miljonit naist.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Üha rohkem ostjaid ja investoreid hindab tänapäeva kinnisvara puhul lisaks asukohale ja ruutmeetritele ka hoone jätkusuutlikkust, energiatõhusust, elukeskkonna kvaliteeti ja mugavust. Üks peamisi kvaliteedi ja jätkusuutlikkuse sümboleid on rohesertifitseerimine. LEED-sertifikaat – maailmas üks tunnustatumaid rohehoonete kvaliteedimärke – on Põhjamaades juba tavapraktika.