Täna tõrkunud vastavatud Tele2 kodulehel
asuv iseteenindussüsteem toimib taas probleemideta.
Esinenud tõrgete kohta ütles Tele2 turundusdirektor Kristjan Seema, et saidi suurele mahule vaatamata otsustas ettevõte lehe klientidele avada ja pani esiküljele ka üleskutse, milles paluti klientide mõistvat suhtumist iseteeninduse kasutamisel esineda võivatesse probleemidesse ja tagasisidet, kui tõrkeid märgatakse.
"Uuendame nii Tele2 kodulehte kui ka iseteenindust ja selle käigus muutub koduleht ja iseteenindus kasutajatele lihtsamaks, selgemaks ja mugavamaks," ütles Seema.
Autor: Haldusuudised.ee
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
“Me vaatasime mitmete arhitektuuribüroode portfoolioid läbi, Kontsept Arhitektuuribüroo stiil oli kõige rohkem meie moodi,” ütleb majaperemees Tanel vastvalminud maja ees, endal üks laps süles ning teine jala küljes. Suure inimeste jutud tõmbavad ikka väikeseid inimesi magnetina ligi. Majaperenaine Maris lisab: “Kui me saatsime Kontseptile päringu, kutsusid nad meid kontorisse külla, et plaane lähemalt arutama.” See kõlas nagu lubadus meeldivaks koostööks.