Täna tõrkunud vastavatud Tele2 kodulehel
asuv iseteenindussüsteem toimib taas probleemideta.
Esinenud tõrgete kohta ütles Tele2 turundusdirektor Kristjan Seema, et saidi suurele mahule vaatamata otsustas ettevõte lehe klientidele avada ja pani esiküljele ka üleskutse, milles paluti klientide mõistvat suhtumist iseteeninduse kasutamisel esineda võivatesse probleemidesse ja tagasisidet, kui tõrkeid märgatakse.
"Uuendame nii Tele2 kodulehte kui ka iseteenindust ja selle käigus muutub koduleht ja iseteenindus kasutajatele lihtsamaks, selgemaks ja mugavamaks," ütles Seema.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Kinnisvarahindade tõustes ja ettevõtete kontorivajaduste muutudes otsitakse üha nutikamaid viise uute vajadustega kohanemiseks. Hästi läbimõeldud sisekujundus võib muuta isegi vähesed ruutmeetrid funktsionaalseks ja inspireerivaks ruumiks. Vestlesime IKEA ärikliendiosakonna juhi Kärilin Kuhlapiga, et uurida, kuidas luuakse sisekujunduslahendusi üürikorteritesse ja mitmeotstarbelistesse kontoritesse. Samuti arutasime, miks on levinud, kuid ekslik arvamus, et sisekujundus on väikese või keskmise suurusega ettevõtete jaoks liiga kallis.