Eile avatud Tele2 uus
klienditeeninduskeskkond internetis on juba rivist väljas.
Seoses Tele2 Eesti 10aastaseks saamisega võttis ettevõte kasutusele uue korporatiivse näo ja muutis ka internetis iseteeninduskeskkonda. Eile avatud keskkonnas aga esineb juba tõrkeid.
Ettevõtte klienditeenindusest teatati, et tegemist on tehniliste põhjustega, mis on seotud uue süsteemi käivitamisega. Keskkond peaks taas korralikult töötama tänase päeva lõpuks.
Autor: Haldusuudised.ee
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti ärikinnisvara ei tähenda enam ainult ruutmeetreid. Edu määravad kvaliteet, paindlikkus ja ruum, mis toetab inimeste töö- ja loomevõimet. Neutra Capitali nõukogu liige Kenneth Karpov kirjutab, kuidas just sellist ruumikogemust kannavad kolm uut hoonet Fahle linnakus: Katel, Vasepada ja Portaal.