Eile avatud Tele2 uus
klienditeeninduskeskkond internetis on juba rivist väljas.
Seoses Tele2 Eesti 10aastaseks saamisega võttis ettevõte kasutusele uue korporatiivse näo ja muutis ka internetis iseteeninduskeskkonda. Eile avatud keskkonnas aga esineb juba tõrkeid.
Ettevõtte klienditeenindusest teatati, et tegemist on tehniliste põhjustega, mis on seotud uue süsteemi käivitamisega. Keskkond peaks taas korralikult töötama tänase päeva lõpuks.
Autor: Haldusuudised.ee
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Fassaadide tootmine on viimase kümnendi jooksul teinud läbi suure muutuse. Kui varem tähendas tellimus etteantud jooniste järgi tootmist, siis nüüd oodatakse tootjalt terviklikkust: projekteerimist, tehnilisi lahendusi, tootmist ja paigaldust. Metallfassaadide tootja Parmet AS juht Erki Parik nendib, et selline muudatus teeb küll nende töö keerulisemaks, ent samas toob tellija jaoks kaasa parema tulemuse.