Eile avatud Tele2 uus
klienditeeninduskeskkond internetis on juba rivist väljas.
Seoses Tele2 Eesti 10aastaseks saamisega võttis ettevõte kasutusele uue korporatiivse näo ja muutis ka internetis iseteeninduskeskkonda. Eile avatud keskkonnas aga esineb juba tõrkeid.
Ettevõtte klienditeenindusest teatati, et tegemist on tehniliste põhjustega, mis on seotud uue süsteemi käivitamisega. Keskkond peaks taas korralikult töötama tänase päeva lõpuks.
Autor: Haldusuudised.ee
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Tartu südalinnas, 5-minutilise jalutuskäigu kaugusel Raekoja platsist, kerkib arendus, mille vastu tunnevad üha suuremat huvi need, kes soovivad investeerida kinnisvarasse väljaspool Tallinna. Vallikraavi Kinnisvara uus projekt Raatuse Residentsid pakub paindlikke lahendusi nii oma kodu otsijatele kui ka neile, kes soovivad panna raha tööle üüritulu ja väärtuse kasvu kaudu.