8. mai 2007

Tele2 uus klienditeeninduskeskkond ei toimi

Eile avatud Tele2 uus klienditeeninduskeskkond internetis on juba rivist väljas.

Seoses Tele2 Eesti 10aastaseks saamisega võttis ettevõte kasutusele uue korporatiivse näo ja muutis ka internetis iseteeninduskeskkonda. Eile avatud keskkonnas aga esineb juba tõrkeid.

Ettevõtte klienditeenindusest teatati, et tegemist on tehniliste põhjustega, mis on seotud uue süsteemi käivitamisega. Keskkond peaks taas korralikult töötama tänase päeva lõpuks.

Autor: Haldusuudised.ee

Jaga lugu
Kinnisvarauudised.ee toetajad:
Helen RootsKinnisvarauudised.ee juhtTel: 55 988 223
Sandra MalvikEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 58 552 554
Rivo HabakukReklaami projektijuhtTel: 58 361 474