Kuna riigi prioriteet teedeehituses on
Tallinn-Tartu maantee rekonstrueerimine esimese klassi kiirteeks, ei ole riigi
toetus Tallinna väikesele ringteele kuigi tõenäoline.
"Seega tuleb Tallinna väikese ringtee rajamise finantseerimise küsimused lahendada Tallinna linnal koos Rae ja Kiili valdadega, kellega on alustatud ka läbirääkimisi," vahendas Tallinna abilinnapea Deniss Boroditši sõnu linna pressiteenistus.
Tema sõnul toetab väikese ringtee rajamise kava Harju Maavalitsus ning peab selle objekti rajamist väga oluliseks.
Tallinna Linnavolikogu otsusega anti Tallinna Linnavalitsusele ülesanne töötada välja kava Tallinna väikese ringtee rajamiseks Smuuli tee pikendusest kuni Tartu maantee Peetri ristmikuni ja sealt edasi Viljandi ja Pärnu maanteeni, ehitades tunneli Tallinna lennuvälja maandumisraja alla.
Artikkel jätkub pärast reklaami
AS K-Projekti poolt on tehtud esialgne Tallinna väikese ringtee trassi valik. Selle kohaselt tuleb rajada J.Smuuli tee pikendusena lennuvälja maandumisraja alla tunnel pikkusega ca 400 m, mille ehitus peab toimuma enne maandumisraja rekonstrueerimist (2010-2011). Edasi kulgeb trass ümber Mõigu asumi kuni kavandatud Tartu maantee Peetri ristmikuni ja Viljandi maanteeni Valdeku tänava piirkonnas. Ühendades Smuuli tee Tartu maantee ja Viljandi maanteega tekib täiendav liikluskoridor Nõmme-Mustamäe ja Lasnamäe vahele, mis oluliselt vhendab liikluskoormust kesklinnas ja Ülemiste liiklussõlmes ning võimaldab leevendada liiklusprobleeme ka Tallinna lähipiirkonnas.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Lõviosa ehitusprojekti eelarvest ja kvaliteedist pannakse paika lähteülesannet koostades. Kui ehitaja sel hetkel koos tellija ja projekteerijatega laua taga ei istu, võib lõpphind kujuneda valusaks üllatuseks. Ehitusfirma Rand ja Tuulberg AS partnerlussuhete- ja müügijuht Kristjan Mardna räägib, kuidas ehitaja varajane kaasamine aitab vältida lisakulusid ja tagab, et unistused püsiksid kooskõlas reaalse eelarvega.