Kuna riigi prioriteet teedeehituses on
Tallinn-Tartu maantee rekonstrueerimine esimese klassi kiirteeks, ei ole riigi
toetus Tallinna väikesele ringteele kuigi tõenäoline.
"Seega tuleb Tallinna väikese ringtee rajamise finantseerimise küsimused lahendada Tallinna linnal koos Rae ja Kiili valdadega, kellega on alustatud ka läbirääkimisi," vahendas Tallinna abilinnapea Deniss Boroditši sõnu linna pressiteenistus.
Tema sõnul toetab väikese ringtee rajamise kava Harju Maavalitsus ning peab selle objekti rajamist väga oluliseks.
Tallinna Linnavolikogu otsusega anti Tallinna Linnavalitsusele ülesanne töötada välja kava Tallinna väikese ringtee rajamiseks Smuuli tee pikendusest kuni Tartu maantee Peetri ristmikuni ja sealt edasi Viljandi ja Pärnu maanteeni, ehitades tunneli Tallinna lennuvälja maandumisraja alla.
Artikkel jätkub pärast reklaami
AS K-Projekti poolt on tehtud esialgne Tallinna väikese ringtee trassi valik. Selle kohaselt tuleb rajada J.Smuuli tee pikendusena lennuvälja maandumisraja alla tunnel pikkusega ca 400 m, mille ehitus peab toimuma enne maandumisraja rekonstrueerimist (2010-2011). Edasi kulgeb trass ümber Mõigu asumi kuni kavandatud Tartu maantee Peetri ristmikuni ja Viljandi maanteeni Valdeku tänava piirkonnas. Ühendades Smuuli tee Tartu maantee ja Viljandi maanteega tekib täiendav liikluskoridor Nõmme-Mustamäe ja Lasnamäe vahele, mis oluliselt vhendab liikluskoormust kesklinnas ja Ülemiste liiklussõlmes ning võimaldab leevendada liiklusprobleeme ka Tallinna lähipiirkonnas.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
„Neutra jaoks on jätkusuutlik kinnisvaraarendus olnud algusest peale põhimõtteline väärtus, mitte lihtsalt turutrend,“ tunnistab Neutra Grupi juht Kenneth Karpov. Seepärast lähtub Neutra kinnisvara arendades rahvusvaheliselt tunnustatud BREEAM-i ja LEED-i sertifikatsioonide nõuetest, et nende uute hoonete keskkonnamõju, energiakasutust ja sisekeskkonna kvaliteet vastaks kaasaja nõuetele.