Teadlaste sõnul on e-kirjade rohkusest
hullemgi veel nende segasus.
Ameerika Ühendriikides on alustatud sõda üha suureneva e-kirjadega hulgaga. Suure firma PBD Worldwide Fulfillment Service tegevjuht otsustas muuta selle aasta juunist oma firmas kõigil töötajatel ühe päeva nädalas meilivabaks, vahendas Eesti Päevaleht Online Business Weeki.
Sama keeld käis ka klientide kohta, kellega kästi suhelda vahetult näost näkku või koosolekutel, peagi harjuti uue töökorraldusega ja ka kliendid olid rohkem rahul.
Teadlaste arvates on meilide rohkusest ehk hullemgi see, et lühikesi kirjades sisalduvaid sõnumeid mõistetakse valesti või kaheti.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
“Me vaatasime mitmete arhitektuuribüroode portfoolioid läbi, Kontsept Arhitektuuribüroo stiil oli kõige rohkem meie moodi,” ütleb majaperemees Tanel vastvalminud maja ees, endal üks laps süles ning teine jala küljes. Suure inimeste jutud tõmbavad ikka väikeseid inimesi magnetina ligi. Majaperenaine Maris lisab: “Kui me saatsime Kontseptile päringu, kutsusid nad meid kontorisse külla, et plaane lähemalt arutama.” See kõlas nagu lubadus meeldivaks koostööks.