Homme USAs müüki jõudva iPhone'i ümber üles
puhutud meediamull on läbi aegade üks õnnestunumaid turundustegusid. See annab
silmad ette nii Fordi 1964. a Mustangi kampaaniale kui Microsofti Windows 95
operatsioonisüsteemi reklaamile, kirjutas Bloomberg.
Apple'i iPhone, mis ühendab endas nii mobiiltelefoni kui muusikamängija, on saanud rohkem meediakajastusi kui mistahes muu toode. Viimased kuus kuud on sellest trükimeedias kirjutatud üle 11 000 artikli ning otsingumootor Google annab päringule sekundi murdosa jooksul üle 84 miljoni vaste.
"Apple on üks neid väheseid firmasid, mis suudab oma toote ümber salapära luua," kommenteeris Bloombergile Matt Williams USA reklaamifirmast Martin Agency. "Nad lõid elevuse, mis hakkas elama omaenda elu." Ekspertide hinnangul on Apple ise kulutanud toote reklaamile umbes 100 miljonit dollarit, mis on pool sellest, mis Microsoft Windows 95 reklaamile kulutas.
Ootused on nii üles köetud, et esimese kahe päevaga võib analüütikute hinnanguil müüdud saada üle 200 000 uue telefoni, aasta teisel poolel aga kokku üle kolme miljoni. See annaks Apple'ile hea sillapea mobiiltelefonide turul, mis on personaalarvutitega võrreldes neli korda suurem.
Artikkel jätkub pärast reklaami
iPhone'id jõuavad USAs müüki homme õhtul kell kuus. Saadaval on kaks versiooni: mudel hinnaga 499 dollarit mahutab 1000 muusikapala, 100 dollarit kallim mudel kaks korda nii palju.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
“Me vaatasime mitmete arhitektuuribüroode portfoolioid läbi, Kontsept Arhitektuuribüroo stiil oli kõige rohkem meie moodi,” ütleb majaperemees Tanel vastvalminud maja ees, endal üks laps süles ning teine jala küljes. Suure inimeste jutud tõmbavad ikka väikeseid inimesi magnetina ligi. Majaperenaine Maris lisab: “Kui me saatsime Kontseptile päringu, kutsusid nad meid kontorisse külla, et plaane lähemalt arutama.” See kõlas nagu lubadus meeldivaks koostööks.