• 28.06.07, 16:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

iPhone'i kampaaniat annab järele teha!

Homme USAs müüki jõudva iPhone'i ümber üles puhutud meediamull on läbi aegade üks õnnestunumaid turundustegusid. See annab silmad ette nii Fordi 1964. a Mustangi kampaaniale kui Microsofti Windows 95 operatsioonisüsteemi reklaamile, kirjutas Bloomberg.
Apple'i iPhone, mis ühendab endas nii mobiiltelefoni kui muusikamängija, on saanud rohkem meediakajastusi kui mistahes muu toode. Viimased kuus kuud on sellest trükimeedias kirjutatud üle 11 000 artikli ning otsingumootor Google annab päringule sekundi murdosa jooksul üle 84 miljoni vaste.
"Apple on üks neid väheseid firmasid, mis suudab oma toote ümber salapära luua," kommenteeris Bloombergile Matt Williams USA reklaamifirmast Martin Agency. "Nad lõid elevuse, mis hakkas elama omaenda elu." Ekspertide hinnangul on Apple ise kulutanud toote reklaamile umbes 100 miljonit dollarit, mis on pool sellest, mis Microsoft Windows 95 reklaamile kulutas.
Ootused on nii üles köetud, et esimese kahe päevaga võib analüütikute hinnanguil müüdud saada üle 200 000 uue telefoni, aasta teisel poolel aga kokku üle kolme miljoni. See annaks Apple'ile hea sillapea mobiiltelefonide turul, mis on personaalarvutitega võrreldes neli korda suurem.

Artikkel jätkub pärast reklaami

iPhone'id jõuavad USAs müüki homme õhtul kell kuus. Saadaval on kaks versiooni: mudel hinnaga 499 dollarit mahutab 1000 muusikapala, 100 dollarit kallim mudel kaks korda nii palju.
Autor: Haldusuudised.ee

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.11.25, 13:30
Kestlikkus kui investeering: kuidas Neutra ja LÄVI tõstavad Eesti arenduse standardeid
„Neutra jaoks on jätkusuutlik kinnisvaraarendus olnud algusest peale põhimõtteline väärtus, mitte lihtsalt turutrend,“ tunnistab Neutra Grupi juht Kenneth Karpov. Seepärast lähtub Neutra kinnisvara arendades rahvusvaheliselt tunnustatud BREEAM-i ja LEED-i sertifikatsioonide nõuetest, et nende uute hoonete keskkonnamõju, energiakasutust ja sisekeskkonna kvaliteet vastaks kaasaja nõuetele.

Hetkel kuum

Neutra Capital ASi enamusomanik ja nõukogu liige Kenneth Karpov.
Uudised
  • 12.11.25, 09:55
Kinnisvarafirmade TOPi üks uuenduslikumaid sihib ärilinnakuid ja puitmaju. Tal on karm prognoos
Neutra Capitali omanik ja juht nimetab 3 edutegurit, teeb 4 prognoosi ja näitab ära 4 eesootavat väljakutset. See puudutab tervet kinnisvaravaldkonda!
Viru Keskuse juht Gertti Kogermann.
Uudised
  • 10.11.25, 12:16
Kinnisvarafirmade TOPi üks ambitsioonikamaid püüab tippude tippu
Kinnisvara on ikka olnud üks toekamaid varaklasse.
TOP
  • 06.11.25, 13:57
Kinnisvarafirmade TOP: esikolmikus käib titaanide heitlus
Kinnisvarafirmad trimmisid end tõhusamaks - turu jõujooned muutuvad. Vaata, kes kellele järgneb ja kuidas igaühel läinud on!
Nii see läheb: uute eluasemete turg käriseb ise samuti
Uudised
  • 10.11.25, 13:39
Nii see läheb: uute eluasemete turg käriseb ise samuti
Siia vanasse tootmishoonesse tuleb sündmustekeskus.
Uudised
  • 10.11.25, 15:26
Galerii: Krulli Kvartal lõi Merkoga käed, arhitektuur tuleb nimekatelt büroodelt
Mainor Ülemiste AS nõukogu liige Guido Pärnits.
TOP
  • 07.11.25, 13:47
Kinnisvarafirmade TOPi üks tegusamaid vaatab tulevikku optimismiga
Nüüd saab lükata sisse kõrgema käigu ja manööverada vabamalt
Summus Capital OÜ juhatuse liige Hannes Pihl.
Uudised
  • 14.11.25, 09:15
Kinnisvarafirmade TOPi üks tõhusamaid laiendab turgu ja näitab ära 2026. aasta väljakutsed
Neutra Capitali portfelli kontor.
  • ST
Sisuturundus
  • 05.11.25, 13:30
Kestlikkus kui investeering: kuidas Neutra ja LÄVI tõstavad Eesti arenduse standardeid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kinnisvarauudised esilehele