Kinnisvaraekspert Hannes Kuhlbachi sõnul
võiks pilvelõhkujaid ehitada sinna, kus need juba ees on, samuti mere äärde, kus
Tallinna sadamal on palju maad.
"Eks tuleb sinna ehitada, kus need juba ees on. Aga ka mere äärde võiks ehitada, näiteks Tallinna sadamal on palju maad, kuhu aastaid pole midagi ehitatud. Kui ehitataks äärelinna, siis ei annaks see midagi ja häiriks pigem liiklust," kommenteeris kinnisvaraekspert Hannes Kuhlbach Äripäevale küsimust, kuhu võiks veel pilvelõhkujaid ehitada.
"Võiks sellesse sektorisse juurde ehitada, kus nad praegu on, nii et kesklinna igal juhul. See on selge, et Tallinn oma vajab juurde soliidset büroopinda," kommenteeris EASi juhatuse esimees Viljar Jaamu.
"Kui ehitada, siis sinna, kuhu praegugi neid kerkib. Las olla kontsentreeritud. Tahetakse ilmselt linna serva ka ehitada, aga seal jääks need liiga üksikuks," märkis K-Projekt ASi projekteerimisdirektor Toivo Viilep.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Fassaadide tootmine on viimase kümnendi jooksul teinud läbi suure muutuse. Kui varem tähendas tellimus etteantud jooniste järgi tootmist, siis nüüd oodatakse tootjalt terviklikkust: projekteerimist, tehnilisi lahendusi, tootmist ja paigaldust. Metallfassaadide tootja Parmet AS juht Erki Parik nendib, et selline muudatus teeb küll nende töö keerulisemaks, ent samas toob tellija jaoks kaasa parema tulemuse.