Sel suvel antakse Londonis stardipauk uuele
mobiiliteenusele, kus kõned ja SMSid on klientidele täiesti tasuta.
Ettevõtmise nimi on Blyk ning selle loojad on Nokia endine president Pekka Ala-Pietilä ning tema kunagine ülikoolikaaslane Antti Öhrling, kirjutas Eesti Ekspress.
Blyki äriidee on maailmavallutuslikult uudne, pakkuda klientidele täiesti tasuta mobiilikõnesid ja tekstisõnumite saatmist, piiranguteta. Vastutasuks peavad kliendid aga “taluma” oma mobiilis nii-öelda kohustuslikku reklaami.
Blyki tehtud küsitluse kohaselt oleks 77 protsenti 16-24aastastest valmis kohe sellist teenust kasutama hakkama, sellised suured kaubamärgid nagu Coca-Cola, Buena Vista, L’Oreal Paris jt on juba teatanud, et saavad esimesteks Blyki reklaamiandjateks.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Ettevõtte kasv, äristrateegia muutused ja töötajate kasvavad ootused esitavad kontorite sisustamisele aina uusi väljakutseid. Paraku ei suuda paljud ettevõtted nende muutustega sammu pidada. Sageli ei märgata, et kontor ei toeta enam seda, kuidas inimesed tegelikult töötavad. Sisekujundajad näevad seda iga päev – ruumid justkui toimivad, aga nende tegelik potentsiaal jääb kasutamata. Just selle lisaväärtuse leidmine ongi see, millega sisekujundajad ettevõtteid toetada saavad.