• 24.07.07, 09:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mobiilsidefirmad ei tunnista kõnelevi probleeme

Kuigi operaatorid toovad turule järjest innovatiivsemaid teenuseid, on kõige lihtsam teenus - helistamine - tihti häiritud, kui mitte võimatu, kirjutas Päevaleht Online.
EMT, Elisa ja Tele 2 lubavad, et Eesti on leviga kaetud 99 protsenti. Samas kinnitas Eesti Päevalehe kiire küsitlus, et viimastel kuudel kurdab üha enam inimesi järjest halveneva kõnekvaliteedi üle nii maal kui linnas.
Mobiilsidefirmade sõnul nad aga probleemi täheldanud pole. EMT avalike suhete juht Kaja Pino pakub, et põhjus võib seisneda hoonestuses, kus betoonseinad ja plastikaknad levitugevust vähendavad.
Elisa juhatuse liige Andrus Hiiepuu toob põhjuseks lokaalsed ülekoormused: "Ilmselt ongi asi selles, et enamikul inimestel on mobiiltelefon, mida kasutatakse tihedalt," lausus Hiiepuu.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: Haldusuudised.ee

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 30.06.25, 11:17
Professionaalne kinnisvarahooldus ja avariiteenus lasevad keskenduda sellele, mis on päriselt oluline
Üks suurimaid väljakutseid, millega korteriühistud ja ettevõtted tihti kokku puutuvad, on hoonete tehnosüsteemide järjepidev hooldamine. Hoonetes on sageli väga palju erinevaid ning vajalikke süsteeme – küttesüsteemid, ventilatsioon, vesi ja kanalisatsioon –, mille kõikide regulaarne kontrollimine, hooldamine ja parendamine on tõrgete vältimiseks äärmiselt oluline.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kinnisvarauudised esilehele