Kuigi operaatorid toovad turule järjest
innovatiivsemaid teenuseid, on kõige lihtsam teenus - helistamine - tihti
häiritud, kui mitte võimatu, kirjutas Päevaleht Online.
EMT, Elisa ja Tele 2 lubavad, et Eesti on leviga kaetud 99 protsenti. Samas kinnitas Eesti Päevalehe kiire küsitlus, et viimastel kuudel kurdab üha enam inimesi järjest halveneva kõnekvaliteedi üle nii maal kui linnas.
Mobiilsidefirmade sõnul nad aga probleemi täheldanud pole. EMT avalike suhete juht Kaja Pino pakub, et põhjus võib seisneda hoonestuses, kus betoonseinad ja plastikaknad levitugevust vähendavad.
Elisa juhatuse liige Andrus Hiiepuu toob põhjuseks lokaalsed ülekoormused: "Ilmselt ongi asi selles, et enamikul inimestel on mobiiltelefon, mida kasutatakse tihedalt," lausus Hiiepuu.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Üha rohkem ostjaid ja investoreid hindab tänapäeva kinnisvara puhul lisaks asukohale ja ruutmeetritele ka hoone jätkusuutlikkust, energiatõhusust, elukeskkonna kvaliteeti ja mugavust. Üks peamisi kvaliteedi ja jätkusuutlikkuse sümboleid on rohesertifitseerimine. LEED-sertifikaat – maailmas üks tunnustatumaid rohehoonete kvaliteedimärke – on Põhjamaades juba tavapraktika.