Kuigi operaatorid toovad turule järjest
innovatiivsemaid teenuseid, on kõige lihtsam teenus - helistamine - tihti
häiritud, kui mitte võimatu, kirjutas Päevaleht Online.
EMT, Elisa ja Tele 2 lubavad, et Eesti on leviga kaetud 99 protsenti. Samas kinnitas Eesti Päevalehe kiire küsitlus, et viimastel kuudel kurdab üha enam inimesi järjest halveneva kõnekvaliteedi üle nii maal kui linnas.
Mobiilsidefirmade sõnul nad aga probleemi täheldanud pole. EMT avalike suhete juht Kaja Pino pakub, et põhjus võib seisneda hoonestuses, kus betoonseinad ja plastikaknad levitugevust vähendavad.
Elisa juhatuse liige Andrus Hiiepuu toob põhjuseks lokaalsed ülekoormused: "Ilmselt ongi asi selles, et enamikul inimestel on mobiiltelefon, mida kasutatakse tihedalt," lausus Hiiepuu.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Fassaadide tootmine on viimase kümnendi jooksul teinud läbi suure muutuse. Kui varem tähendas tellimus etteantud jooniste järgi tootmist, siis nüüd oodatakse tootjalt terviklikkust: projekteerimist, tehnilisi lahendusi, tootmist ja paigaldust. Metallfassaadide tootja Parmet AS juht Erki Parik nendib, et selline muudatus teeb küll nende töö keerulisemaks, ent samas toob tellija jaoks kaasa parema tulemuse.