Gazprom-Media ja maailma suurtegija
JCDecaux ühendavad jõud, et välireklaami operaatorite seas juhtivat kohta
saada.
Gazprom pakuks ühisettevõttes administratiivse ressursi ja JCDecaux tehnoloogia, kirjutab gazeta.ru. Ettevõtmise teostumise korral liiguksid valmimisreklaami rahad läbi riigi kontrollitava ettevõtte, märgib portaal.
JCDecaux on välireklaami operaatoritest Clear Channel Outdoor järel maailmas turuosalt teine, olles esindatud ka Eestis.
Gazeta.ru teatel on võimalik ka praeguste ala turuliidrite omandamine loodava ettevõtte poolt. Valimised on Venemaal järgmisel aastal. Kogu Vene televisiooni võib sisuliselt lugeda riigi kontrolli all olevaks.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Lõviosa ehitusprojekti eelarvest ja kvaliteedist pannakse paika lähteülesannet koostades. Kui ehitaja sel hetkel koos tellija ja projekteerijatega laua taga ei istu, võib lõpphind kujuneda valusaks üllatuseks. Ehitusfirma Rand ja Tuulberg AS partnerlussuhete- ja müügijuht Kristjan Mardna räägib, kuidas ehitaja varajane kaasamine aitab vältida lisakulusid ja tagab, et unistused püsiksid kooskõlas reaalse eelarvega.